Maty Vitver vyrazí na několik vybraných závodů v Česku.

Na dráze Prokart Raceland GmbH & Co. KG u městečka Wackersdorf se konal 3 podnik Českého mistrovství.

Na základě přání pilota, sponzorských a partnerských povinností se účastníme několika vybraných závodů v České Republice a pak se vracíme k elitním závodům do Itálie a Německa. Předposledním takto vybraným závodem v Českém mistráku byl právě Wakáč, je to super náročná trať, která prověří pilota a tým.

Na tento závod jsme měli 4 denní soustředění o týden dříve. Zde se hned první den ukázalo, že rychlost máme, ale že se musíme zaměřit na přitvrzení na trati, tedy nenechat se opět vyvážet mimo trať a tímto směrem byl veden důrazný kondiční trénink pilota. A jak se zdá, tak již začíná dávat ten brutální přechod z Easy-60 hned do OKJ
Hodnocení závodu: Kvalifikace P-5, 1-ST HEAT P-7, 2-ST HEAT P-8, Superfinále P-7.

 

S podruhé za sebou zajetou kvalifikací na P-5, kdy byl ještě v posledních dvou kolech Maty bržděný, si myslíme, že se na českém rybníčku neztratí. Rychlost tam , jak to vypadá , je a ve spojení s perfektně připraveným podvozkem od Strandel Motorsport a motory nám od MACHAČ Motorsport také jedou super ……. Je vidět, že jsme se již rozkoukali, zbavili se nefunkčních přívěšků a spolupráce jde správným směrem.

Jízdy 1 a 2 byly poznamenané docela brutálními kolizemi po startu, do kterých jsme se sice nezamíchali, ale nechaly něco v hlavičce pilota. V jízdním stylu již bylo vidět, že se nenechá jen tak odstavit, ale stále to bylo ještě takové nemastné, neslané a víc koukal dozadu, než dopředu.

O přestávce Matyasovi vedení a mechanici týmu vysvětlili a namalovali hned několik úsměvných názorů, jaký je vlastně rozdíl mezi ženou a mužem. A také se mu nelíbila zrcátka z vejtřasky, která se začala před superfinále přidělávat na káru…

 

Pravděpodobně to zabralo a superfinále, již pokračovalo v úplně jiném levelu. Maty jel svoji superfinálovou spanilou jízdu a bojoval po Vitverovsku… . Dvakrát se sice nechal v zápalu boje vyvést a propadnout ke konci pole, ale zase si to vybojoval směrem do předu.

Dlouho mu také patřilo nejrychlejší kolo v závodě, ale to nejhlavnější pro nás – poprvé přijel s OKJ po 16 kolech do cíle vychechtaný, spokojený, že si to užil….

A tak můžeme opustit mistrák a spřádat plány pro návrat do Itálie, která nám sice ukáže, že jsme tužky, ale již nebudeme totální jabloně ….

Moc také děkujeme všem, co nám pomáhají, ale i těm co do nás neustále kopou, hodně nás to posiluje a pomáhá se směřováním našich zájmů na další roky v kartingu..

 

Tým SVC a Vladimír Vitver

ProKart Raceland GmbH & Co. KG.
Wackersdorf, Německo

 

neprošlo jazykovou korekturou

ilustrační foto