Operace Peugeot #CAMOCATCH: Výzva je spuštěna
Operace PEUGEOT #CAMOCATCH, která zapojuje širokou veřejnost do uvedení nového modelu E-3008, vstupuje do své závěrečné fáze: #CAMOCATCH CHALLENGE. Každý, komu se podaří vyfotit jeden z testovacích prototypů E-3008 v provozu, může získat odměnu v podobě účasti na mezinárodních testovacích jízdách.
Peugeot E-3008, zcela nový elektrický fastback, nabízí ještě více inovací než kdy dřív. Obvykle se prototypy skrývají a snaží se uniknout očím veřejnosti. Nový model E-3008 jde však s kůží na trh. Neusiluje o to, aby se před fanoušky schoval, naopak, chce být odhalen při testování v běžném provozu. A dokonce za to nabízí možnost zúčastnit se exkluzívní akce!
V květnu, během první fáze operace, dal Peugeot na svých sociálních sítích hlasovat o nových kamuflážích určených pro prototypy nového modelu E-3008. Během června se na jednotlivých sociálních sítích značky sešly tisíce hlasů a byly vybrány tři motivy kamufláží:
- Téma „Street Art“,
- Téma „Optic Art“,
- Téma „Proto’type“,

Tyto kamufláže byly v červnu vyrobeny a použity na nové vozy Peugeot E-3008, které v létě absolvují závěrečné vývojové testy na evropských silnicích.
#CAMOCATCH CHALLENGE vyzývá v tomto období každého, kdo bude mít to štěstí a uvidí některý z těchto maskovaných vozů Peugeot E-3008, aby jej v souladu s bezpečnostními předpisy vyfotil a snímek zveřejnil v období od 15. července do 15. srpna na svých sociálních sítích (Facebook a Instagram) s hashtagem #CAMOCATCH a @PEUGEOT.
Všechny maskované vozy E-3008 jsou opatřeny QR kódem. Jeho naskenováním se dostanete na webovou stránku akce #CAMOCATCH.
Značka následně provede vylosování 6 výherců (každý bude v osudí jen jedenkrát), kteří budou pozváni, aby si nový model E-3008 v předpremiéře exkluzivně vyzkoušeli během mezinárodních novinářských testů.

Peugeot odhalí model E-3008 v září letošního roku. Značka od začátku roku 2023 realizuje strategii spolupráce a partnerství s mladými designéry. Tentokrát se jedná o spolupráci rozšířenou na mezinárodní publikum prostřednictvím sociálních sítí, kterou značka iniciovala s cílem představit know-how designerského studia Peugeot co největšímu počtu lidí.
PEUGEOT
Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání).
Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje komplexní přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038.

Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.