S aplikací nyní na čerpacích stanicích pátá káva zdarma.

Třetina Čechů si dává kávu na čerpací stanici pravidelně. OMV nyní přidává podzimní novinky

  • Průzkum společnosti OMV[1] ukázal, že 56 % zákazníků, kteří pijí kávu na čerpacích stanicích, považují kvalitu kávy za klíčový faktor při výběru čerpací stanice.
  • Sladká chuť kávy je podle výsledků průzkumu oblíbená u 48 % spotřebitelů.
  • Společnost OMV na začátku října představila dvě nové příchutě kávy – skořicová dýně a růžová karamelka, s aplikací MyStation získají zákazníci za čtyři nápoje pátý zdarma.

 Káva není jen nápoj, ale i rituál, který mnoha lidem pomáhá načerpat energii a zpříjemnit si den. Jak ovšem odhalil průzkum společnosti OMV, mezi hlavní důvody, proč si zákazníci kupují kávu na čerpacích stanicích, kromě samotného doplnění energie patří také chuť kávy a její vůně.

A právě na tyto smysly míří podzimní novinky, které OMV uvedlo na svých čerpacích stanicích od 1. října.

Je ráno, pracovní den před vámi, jenže něco tomu chybí. Bez kávy to zkrátka nejde. Tento ikonický nápoj se stal součástí každodenní rutiny milionů lidí a Češi nejsou výjimkou. Ti si ovšem nedopřávají kávu jen doma nebo v práci. Významnou roli hrají i čerpací stanice, kde si podle aktuálního průzkumu OMV dává kávu pravidelně 29 % lidí.

 

Důvodů, proč si lidé dopřávají kávu právě na čerpací stanici, je hned několik. Kávová pauza během cesty se stává malým rituálem, který spojuje praktičnost s požitkem. „Z našich dat vyplývá, že si lidé kávu nejčastěji dopřávají kvůli doplnění energie. Energie jako hlavní motivaci při konzumaci kávy označilo 38 % dotázaných. Významnou roli ale hraje i samotná chuť a vůně kávy. I proto klademe velký důraz na kvalitu surovin a neustále pracujeme na tom, aby naše kávová nabídka odpovídala očekáváním zákazníků,“ říká Michal Janda, Convenience Retail Manager OMV Česká republika.

 

Jak ukázal průzkum, kvalita kávy je pro Čechy velmi důležitá. Pro 56 % respondentů je kvalita kávy rozhodujícím faktorem při volbě čerpací stanice, zásadní je pro zákazníky také chuťový profil kávy. V nabídce OMV proto zákazníci najdou jak základní směs VIVA Classic Selection, tak i výběrovou kávu Single Origin.

Veškerá káva navíc pochází od pěstitelů formou Direct Trade, což zajišťuje její vysokou kvalitu a férové podmínky pro producenty. Celých 48 % si pak kávu sladí, nejčastěji jednou lžičkou cukru. Alternativu slazené kávy mohou pro zákazníky představovat sirupy s příchutí.

Nová sezónní nabídka OMV: Skořicová dýně a Růžová karamelka

 

Na podzim proto společnost OMV připravila pro své zákazníky hned dvě novinky. První z nich je caffè latte skořicová dýně, které přináší hřejivou, krémovou a příjemně sladkou chuť inspirovanou barvami podzimu, s bohatou vrstvou skořice. Druhou novinkou je pak caffè latte růžová karamelka se zkaramelizovanými ořechy a tóny červeného ovoce nabízející harmonii sladkosti a sametového mléčného základu. Obě varianty jsou nejen chuťovým zážitkem, ale i pastvou pro oči – a ideální volbou pro zpříjemnění chladných dní.

„Touto nabídkou jsme se zaměřili na chuťovou, vizuální i čichovou atraktivitu nápoje. Podzimní novinky tak osloví všechny smysly – od vůně přes chuť až po vzhled,“ dodává Michal Janda.

Ať už dáváte přednost malině nebo dýni, karamelu nebo skořici, na čerpacích stanicích OMV si přijdete na své. A s aplikací MyStation navíc platí, že za čtyři nápoje získáte pátý zdarma.

 

Novinky ze světa OMV můžete nově sledovat také na instagramovém profilu @omv_czechrepublic.

 

 

O společnosti OMV Aktiengesellschaft

V OMV se zaměřujeme na základy vedoucí k udržitelnosti života. Společnost OMV se mění na integrovanou udržitelnou společnost se zaměřením na chemický průmysl, paliva a energetiku s velkým důrazem na oběhové hospodářství. V rámci postupného přechodu na nízkouhlíkové hospodářství se OMV snaží nejpozději do roku 2050 dosáhnout „čisté nuly“.

V roce 2023 dosáhla tržeb ve výši 39 miliard EUR a na nejrůznějších pozicích zaměstnávala po celém světě přibližně 20 600 pracovníků. Akcie OMV jsou obchodovány na Vídeňské burze cenných papírů (jako OMV) a v USA v rámci American Depository Receipts (jako OMVKY). Další informace jsou k dispozici na stránkách www.omv.com.

 

  https://www.omv.cz/cs-cz

[1] Průzkum se uskutečnil v září 2025. Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.

PR