Triumph představuje (nejen) nový Street Triple 765 RX.

NOVÁ META PRO TRIUMPH STREET TRIPLE 765

RX SPECIAL EDITION A MOTO2™ LIMITED EDITION PŘINÁŠEJÍ
ZÁVODNÍ DNA NA SILNICI

  • Triumph představuje nový Street Triple 765 RX a limitovanou edici Street Triple Moto2™, které posouvají laťku výkonu, schopností i exkluzivity na ještě vyšší úroveň.
  • Obě verze dostávají prémiové obrácené vidlice Öhlins NIX30, které výrazně zlepšují jízdní vlastnosti, a sportovní řídítka typu clip-on pro ještě soustředěnější ergonomii.
  • Sportovní lakování s výrazným označením RX a exkluzivním brandingem Moto2™.
  • Moto2™ Edition je celosvětově limitována na 1 000 kusů a nabízí karbonové komponenty a individuálně číslované frézované horní brýle.
  • Street Triple 765 RX je u dealerů očekáván v lednu 2026, verze Moto2™ Edition by měla dorazit v dubnu 2026.

 

Triumph Motorcycles představuje dvě vzrušující novinky v řadě Street Triple: Street Triple 765 RX a Street Triple Moto2™ Edition. Oba modely vycházejí z oceňovaného Street Triplu RS a stanovují nový standard v oblasti výkonu, exkluzivity a schopností inspirovaných závodní dráhou.

 

Street Triple 765 RX, dostupný pouze jeden rok, přichází v plné „RX specifikaci“ a stává se ultimátní zbraní pro okruhové dny. Druhou novinkou je Street Triple Moto2™ Edition, limitovaná na pouhých 1 000 kusů pro celý svět. Je určena sběratelům a příznivcům závodění jako pocta výhradnímu partnerství Triumphu se světovým šampionátem Moto2™. Oba modely přinášejí balíček vylepšení inspirovaných závodní technikou, který spojuje špičkové technologie a výrazný design.

Obě verze jsou nyní vybaveny plně nastavitelným předním odpružením Öhlins NIX30, které nabízí maximální zpětnou vazbu a kontrolu při sportovní jízdě. Vidlice umožňují nastavení komprese, odskoku i předpětí a disponují zdvihem 115 mm, což zajišťuje precizní ovladatelnost v každé zatáčce. Nová řídítka typu clip-on navíc poskytují agresivnější, závodněji laděnou jezdeckou pozici, která výrazně mění ergonomii obou motocyklů.

 

Street Triple 765 RX se odlišuje sérií exkluzivních designových prvků, mezi něž patří přesně obráběné horní brýle, laserem gravírované logo RX na koncovce výfuku a speciální sedlo s označením RX. Jeho matný lak Matt Aluminium Silver doplňuje výrazný zadní podsedlový rám v odstínu Diablo Red a kola ve stejné barvě, což vytváří dynamický, okruhově inspirovaný vzhled. Design zároveň odkazuje na původní Street Triple 675 RX a vzdává poctu jeho odkazu.

 

Street Triple Moto2™ Edition přináší ještě výraznější závodní charakter díky karbonovým bočním panelům, přednímu blatníku, spodní kapotáži i karbonové koncovce výfuku. Motocykl je vybaven speciálním sedlem s reliéfním logem Moto2™ a protiskluzovou úpravou, čirým zadním světlem a laserem gravírovaným logem Moto2™ na koncovce výfuku. Barevné provedení Mineral Grey a Crystal White oživuje kontrastní podsedlový rám v odstínu Triumph Performance Yellow a proužek zadního kola v tomtéž tónu. Každý kus nese vlastní výrobní číslo na frézovaných horních brýlích doplněné logem Moto2™, a navíc přichází s TFT displejem s exkluzivní Moto2™ startovací grafikou, která zdůrazňuje limitovaný charakter a sběratelskou hodnotu modelu.

 

Steve Sargent, Chief Product Officer společnosti Triumph Motorcycles, uvedl: „Úspěch modelu Speed Triple 1200 RX jasně ukázal, jaký má pro jezdce přitažlivost sportovně orientovaný naháč, který spojuje precizní ovladatelnost a prémiové komponenty s jízdním projevem zaměřeným na maximální výkon a kontrolu. Proto nyní stejnou filozofii přinášíme také do rodiny Street Triple. Nový Street Triple 765 RX nabízí ostřejší geometrii, špičkové komponenty a specifikace, díky níž je stejně působivý na silnici i na okruhu.“

 

„Moto2™ Edition je oslavou našeho dlouhodobého partnerství s šampionátem Moto2™, které významně posouvá vývoj našich motorů. Tento motocykl dává fanouškům i sběratelům jedinečnou šanci vlastnit kousek atmosféry Moto2™.“

 

KORUNA MODELU RX

Označení RX má v rámci modelové řady Triumph dlouhou tradici a vždy představovalo sportovně zaměřený výkon. Poprvé se objevilo v roce 2015 u původního Street Triple RX, který nabídl ostřejší a agresivnější alternativu ke standardní verzi. Díky svému dynamickému charakteru a jedinečnému designu si rychle získal oblibu nadšenců a pevně ukotvil označení RX jako symbol připravenosti na okruh a exkluzivity.

 

Pro rok 2026 se název RX vrací do rodiny Street Triple, navazujíc na letošní představení modelu Speed Triple 1200 RX. Nový Street Triple 765 RX představuje nejextrémnější, na okruh zaměřenou variantu celé řady – kombinuje závodní ergonomii, prémiové komponenty a důraz na maximální výkon. Je důkazem odhodlání Triumphu vyvíjet motocykly, které excelují jak na silnici, tak na závodní trati.

 

TRIUMPH V ŠAMPIONÁTU MOTO2™

Jako exkluzivní dodavatel motorů pro FIM Moto2™ World Championship pohání Triumph každý tým závodně naladěným tříválcem o objemu 765 cm³. Tyto motory poskytují nekompromisní výkon v jedné z nejvyšších světových soutěží. Od vstupu do šampionátu v roce 2019 dosáhly Triumph motory mimořádných milníků: maximální rychlosti 300 km/h, 76 rekordů nejrychlejšího kola v závodě, 89 absolutních rekordů okruhu a neuvěřitelných 1 772 135 km absolvovaných v závodních podmínkách.

 

Motory Triumph 765 cm³ jsou v Moto2™ vystavovány extrémnímu zatížení, což potvrzuje jejich výjimečnou odolnost i spolehlivost. Cenná data z mistrovství umožňují inženýrům Triumphu posouvat vývoj ještě dál a zkušenosti z trati přímo využívat při konstrukci každého Street Triplu. Výsledkem jsou motory s mimořádnou trvanlivostí, schopnostmi a okamžitou odezvou, což Triumph prokazuje na světové závodní scéně.

 

TŘÍVÁLCOVÝ VÝKON BEZ KOMPROMISŮ

Modely Street Triple 765 RX a Moto2™ Edition používají stejný výkonný agregát jako oceňovaný Street Triple RS. Tříválec o objemu 765 cm³ poskytuje 130 PS při 12 000 ot./min a 80 Nm točivého momentu při 9 500 ot./min. Tento vysokootáčkový motor je naladěný pro bleskovou odezvu na plyn a strhující akceleraci. Renomované inženýrství Triumphu zajišťuje ideální rovnováhu mezi využitelným tahem ve středních otáčkách a špičkovým výkonem, což jezdcům dodává jistotu a kontrolu v celém rozsahu otáček.

 

PRECIZNÍ OVLADATELNOST A AGILITA

Nové modely Street Triple 765 RX a Moto2™ Edition přinášejí podvozek navržený pro absolutní přesnost a agilitu. Vycházejí z oceňovaného základu verze RS, který dále vyladili pro ještě ostřejší, na okruhy zaměřenou odezvu. Základem je lehký rám doplněný plně nastavitelnou přední vidlicí Öhlins NIX30 a zadním tlumičem Öhlins STX40 s externí nádobkou, které poskytují výjimečnou zpětnou vazbu a kontrolu v každé zatáčce. Tato prémiová sada odpružení zajišťuje špičkovou stabilitu i citlivost – jak při rychlém projíždění apexů na okruhu, tak při svižné jízdě na klikatých silnicích.

 

Pokročilé odpružení doplňuje sada komponentů inspirovaných závodní technikou, které ještě více zostřují ovladatelnost a posilují jistotu jezdce. Sportovní řídítka typu clip-on přinášejí agresivnější, dopředu orientovanou jízdní pozici pro optimální ergonomii na trati. Dvojice radiálních čtyřpístkových třmenů Brembo Stylema spolu s nastavitelnou brzdovou páčkou Brembo MCS poskytují precizní a přesné dávkování brzdné síly. Špičkové pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 zajišťují mimořádnou přilnavost a trakci. Celkový dojem završuje kompaktní a lehká konstrukce s pohotovostní hmotností pouhých 188 kg.

 

TECHNOLOGIE ZAMĚŘENÉ NA JEZDCE

Oba nové modely jsou vybaveny pokročilými technologiemi, které podporují jistotu a kontrolu. Součástí výbavy je přehledný 5″ TFT displej s intuitivním uživatelským rozhraním a prémiovými ovladači. Moto2™ Edition přidává exkluzivitu prostřednictvím speciální úvodní obrazovky s Moto2™ grafikou a individuálně číslovaného horního trojúhelníku řízení, obráběného z hliníkového polotovaru, který podtrhuje limitovanou dostupnost této edice.

Jezdci těží také z optimalizovaných elektronických asistentů, včetně režimu ABS Track, náklonově citlivých systémů Optimised Cornering ABS a Traction Control, a samozřejmě Triumph Shift Assist pro hladké řazení nahoru i dolů bez spojky. Díky těmto funkcím nabízí Street Triple jízdní projev, který spojuje závodní technologie s praktickým využitím v každodenním provozu.

STYL

Street Triple RX spojuje agresivní vzhled s prémiovým zpracováním a vytváří motocykl, který vypadá stejně rychle, jako ve skutečnosti jezdí. Matná barva Matt Aluminium Silver kontrastuje s výrazným zadním podsedlovým rámem a koly v odstínu Diablo Red, což motocyklu dodává okruhový charakter na první pohled. Sedlo s embosovaným logem RX podtrhuje jeho zaměření na výkon, zatímco frézovaný horní trojúhelník řízení s laserem vyrytým logem RX dodává designu punc exkluzivity. Logo RX najdete také na koncovce výfuku a sedle, což završuje jednotnou estetiku.

 

Moto2™ Edition posouvá exkluzivitu a závodní DNA ještě dál. Výrazná kombinace barev Mineral Grey a Crystal White, doplněná zadním podsedlovým rámem a proužkem zadního kola v odstínu Triumph Performance Yellow, vytváří sebevědomý a sportovní vzhled, který nelze přehlédnout. Moto2™ branding je přítomen na nádrži, sedle, koncovce výfuku i na startovací obrazovce TFT displeje, což model jasně propojuje se světem Moto2™. Lehký karbon – boční panely, spodní spoiler i kryt světlometu – dodává motocyklu více technický, závodní charakter. Každý kus je navíc vybaven individuálně číslovaným horním trojúhelníkem řízení, což dělá z každého Moto2™ Edition skutečný sběratelský unikát.

 

ZÁVODNÍ DOKONALOST NA SILNICI

Pro jezdce, kteří chtějí svůj stroj dále personalizovat, nabízí Triumph širokou škálu 35 originálních doplňků – od designových prvků přes ochranu až po výkonnostní komponenty. Každý Street Triple tak může být přizpůsoben individuálnímu stylu i jízdním preferencím.

Street Triple 765 RX bude k dispozici od 369 000 Kč s očekávanými dodávkami od ledna 2026. Limitovaná edice Street Triple Moto2™ Edition bude k dispozici od 419 000 Kč, přičemž první kusy by měly dorazit v dubnu 2026.

Více informací a seznam dealerů naleznete na www.triumphmotorcycle.cz. 

 

SPECIFIKACE

 

STREET TRIPLE RX

 

MOTOR A PŘEVODOVKA
Typ Kapalinou chlazený řadový tříválec, 12 ventilů, DOHC
Zdvihový objem 765 cm³
Vrtání 78.0 mm
Zdvih 53.4 mm
Kompresní poměr 13.25:1
Maximální výkon (EC) 130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) při 12 000 ot./min
Maximální točivý moment (EC) 80 Nm při 9 500 ot/min
Systém Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva s elektronickým ovládáním škrticí klapky
Výfuk Nerezový výfukový systém 3–1 s nízko vedeným, bočně umístěným nerezovým tlumičem
Koncový převod Řetěz s X-kroužky
Spojka Mokrá více lamelová spojka se systémem Slip & Assist
Převodovka 6stupňová

 

 

 

 

PODVOZEK
Rám Hliníkový dvojitý nosník se dvoudílným zadním podsedlovým rámem z vysokotlakého hliníkového odlitku
Kyvná vidlice Oboustranná, z lité hliníkové slitiny
Přední kolo Pětipaprskové, lité z hliníkové slitiny, 17 × 3,5″
Zadní kolo Pětipaprskové, lité z hliníkové slitiny, 17 × 5,5″
Přední pneumatika 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika 180/55 ZR 17
Přední odpružení Öhlins NIX30, plně nastavitelné (komprese, odskok a předpětí). Zdvih kola 115 mm.
Zadní odpružení Öhlins STX40 s externí nádobkou (piggyback), plně nastavitelné (komprese, odskok a předpětí). Zdvih kola 131,2 mm.
Přední brzdy Dvojité plovoucí kotouče Ø310 mm, radiální čtyřpístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema, radiální brzdová pumpa Brembo MCS, náklonově citlivé ABS (OC-ABS).
Zadní brzdy Jednotlivý kotouč Ø220 mm, jednopístkový třmen Brembo, OC-ABS.
Přístrojová deska Barevný 5″ TFT displej

 

ROZMĚRY A HMOTNOST
Délka 2051 mm
Šířka řídítek 765 mm
Výška bez zrcátek 1051 mm
Výška sedla 839 mm
Rozvor 1397 mm
Úhel řízení 23.0°
Závlek 95.3 mm
Pohotovostní hmotnost 188 kg
Objem palivové nádrže 15 l

 

SERVIS
Servisní interval 10 000 km / 12 měsíců (podle toho, co nastane dříve)

 

SPOTŘEBA A EMISE
Spotřeba paliva 5,2 l / 100 km (54,3 mpg)
Emise 119 g/km EURO 5+ Hodnoty emisí CO₂ a spotřeby paliva vycházejí z požadavků nařízení 168/2013/EC a slouží pouze pro srovnávací účely. Mohou se lišit od výsledků dosažených v reálném provozu. consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results.

 

STREET TRIPLE MOTO2TM

 

MOTOR A PŘEVODOVKA
Typ Kapalinou chlazený řadový tříválec, 12 ventilů, DOHC
Zdvihový objem 765 cm3
Vrtání 78.0 mm
Zdvih 53.4 mm
Kompresní poměr 13.25:1
Maximální výkon (EC) 130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) při 12 000 ot./min
Maximální točivý moment (EC) 80 Nm při 9 500 ot./min
Systém Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva s elektronickým ovládáním škrticí klapky
Výfuk Nerezový výfukový systém 3–1 s nízko vedeným, bočně umístěným nerezovým tlumičem
Koncový převod Řetěz s X-kroužky
Spojka Mokrá více lamelová spojka se systémem Slip & Assist
Převodovka 6stupňová

 

PODVOZEK
Rám Hliníkový dvojitý nosníkový rám s dvoudílným zadním podsedlovým rámem z vysokotlakého hliníkového odlitku
Kyvná vidlice Oboustranná, z lité hliníkové slitiny
Přední kolo Pětipaprskové, lité z hliníkové slitiny, 17 × 3,5″
Zadní kolo Pětipaprskové, lité z hliníkové slitiny, 17 × 5,5″
Přední pneumatika 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika 180/55 ZR 17
Přední odpružení Öhlins NIX30, plně nastavitelné (komprese, odskok a předpětí). Zdvih kola 115 mm.
Zadní odpružení Öhlins STX40 s externí nádobkou (piggyback), plně nastavitelné (komprese, odskok a předpětí). Zdvih kola 131,2 mm.
Přední brzdy Dvojice 310mm plovoucích kotoučů, radiální monoblokové čtyřpístkové třmeny Brembo Stylema, optimalizované brzdění v náklonu (OC-ABS) a radiální brzdová pumpa Brembo MCS
Zadní brzdy Kotouč Ø220 mm, jednopístkový třmen Brembo, OC-ABS.

 

Přístrojová deska Barevný 5″ TFT displej

 

 

 

ROZMĚRY A HMOTNOST
Délka 2051 mm
Šířka řídítek 765 mm
Výška bez zrcátek 1051 mm
Výška sedla 839 mm
Rozvor 1397 mm
Úhel řízení 23.0°
Závlek 95.3 mm
Pohotovostní hmotnost 188 kg
Objem nádrže 15 l

 

SERVIS
Servisní interval 10 000 km / 12 měsíců (podle toho, co nastane dříve)

 

SPOTŘEBA A EMISE
Spotřeba paliva 5,2 l / 100 km (54,3 mpg)
Emise 119g/km Emise CO₂ a údaje o spotřebě paliva podle normy EURO 5+ jsou měřeny v souladu s nařízením 168/2013/EC. Hodnoty spotřeby vycházejí ze specifických testovacích podmínek a slouží pouze pro porovnání. V reálném provozu se mohou lišit.

 

 

 

O ZNAČCE TRIUMPH

  • Společnost Triumph Motorcycles byla založena v roce 1902 a v roce 2022 oslavila 120 let výroby motocyklů. Více než tři desetiletí má Triumph Motorcycles sídlo v Hinckley, Leicestershire, kde vyrábí ikonické motocykly, které dokonale spojují autentický design, charakter, osobnost a výkon.

 

GLOBÁLNÍ BRITSKÝ ÚSPĚCH

  • V roce 2024 společnost Triumph Motorcycles dosáhla rekordního prodeje 134 635 motocyklů po celém světě, které byly dodány prostřednictvím sítě 950 prodejců v 68 zemích. Tím Triumph potvrdil své postavení největšího britského výrobce motocyklů.
  • Triumph v současnosti zaměstnává přibližně 3 000 lidí po celém světě a má pobočky ve Velké Británii, Severní Americe, Francii, Německu, Španělsku, Itálii, Japonsku, Švédsku, Beneluxu, Brazílii, Číně a Thajsku. Kromě toho má síť nezávislých distributorů. Vastní výrobní závody v Hinckley (Velká Británie) a Thajsku, a také montážní závody v Brazílii a Indii.

 

SVĚTOVÁ ŠPIČKA

  • Triumph se zaměřuje na to, co jezdci po celém světě skutečně hledají – nabízí vášeň pro dokonalý zážitek z jízdy pro každého jezdce a věnuje se každému detailu, aby jeho motocykly byly nejvyšší kvality. Triumph neustále rozšiřuje nabídku motocyklů, které vedou v jednotlivých kategoriích, od moderních klasik, roadsterů až po adventure motocykly. Od dostupné série Speed 400 cm3 TR až po Rocket 3 s výkonným motorem o objemu 2500 cm³, každý model je příkladem ikonického stylu, kvality a výkonu značky Triumph.
  • Speed 400 a Scrambler 400 X, které byly uvedeny na trh v roce 2023, poskytují zábavnou, obratnou a sebejistou jízdu pro jezdce všech věkových kategorií a úrovní zkušeností. Tyto modely přinášejí zcela nový motorový základ (TR Series), jsou dostupné a otevírají Triumph nové generaci jezdců.
  • Modely z řady Modern Classics jsou vybaveny legendárním dvouválcovým motorem Bonneville, který se stal symbolem značky Triumph. Tento motocykl, jehož název odkazuje na slavný rekord v rychlosti na Bonneville Salt Flats v Utahu v roce 1956, byl původně britským superbikem a vítězem závodů hned po vybalení z krabice. Vybrali ho slavní motorkáři minulosti pro jeho vynikající ovladatelnost, styl a charakter. Dnes rodina Bonneville pokračuje v tradici, s novými technologiemi zaměřenými na jezdce a skvělým custom designem. Nabídka zahrnuje modely Bonneville Bobber, Speedmaster, Thruxton RS, Speed Twin 900, Speed Twin 1200, Scrambler 900, Scrambler 1200 a ikonické Bonneville T120 a T100.
  • Roadstery začínají agilním a oblíbeným modelem Trident 660 a sportovním Daytonou 660, pokračují Street Triplem 765 a vrcholí modelem Speed Triple 1200 RS. Pro dobrodružné jezdce Triumph nabízí kompletní řadu legendárních modelů Tiger, počínaje modelem Tiger Sport 660 a Tiger Sport 800, následovanými řadou Tiger 900 a nakonec vrcholnou řadou Tiger 1200.
  • V roce 2023 Triumph oficiálně vstoupil do Guinnessovy knihy rekordů za „nejdelší vzdálenost ujetou na motocyklu za 24 hodin (jednotlivec)“. Iván Cervantes, pětinásobný mistr světa v enduru a globální ambasador Triumphu, na tovární verzi Tiger 1200 GT Explorer ujel více než 4012 km za 24 hodin na High-Speed Ring v Nardò Technical Center v Itálii. Tím překonal předchozí rekord 3406 km o více než 600 km.

 

TRIUMPH RACING

  •  Triumph má slavnou závodní historii, během níž závodil a vítězil prakticky ve všech kategoriích a disciplínách motocyklového sportu. Od vítězství ve druhém ročníku Isle of Man TT v roce 1908, přes úspěchy na silnici i okruzích v Evropě a Americe v 60. letech, až po moderní triumfy se tříválcovými motory Triumph – tituly v Supersportu v letech 2014 a 2015, vítězství v závodech Isle of Man TT Supersport v letech 2014 a 2019 zásluhou Garyho Johnsona a Petera Hickmana, průměrnou rychlost přes 130 mph na TT 2023 (opět v podání Hickmana na Triumphu STR765), nebo dramatické vítězství Brandona Paasche na Street Triple 765 v posledním kole slavného závodu Daytona 200 v roce 2022.
  • Legenda Triumphu pokračuje i v současnosti – od roku 2019 je značka výhradním dodavatelem motorů pro mistrovství světa FIM Moto2™. Všechny týmy používají závodně naladěné tříválce o objemu 765 cm³, vycházející z jednotky Street Triple RS. Hned v první sezoně značka posunula hranice celé kategorie a přepisovala rekordy – mimo jiné jako první dosáhla v Moto2™ rychlosti přes 300 km/h. Díky tomuto úspěchu, skvělé zpětné vazbě od týmů i jezdců a podpoře fanoušků po celém světě se Triumph a promotér Dorna dohodli v roce 2021 na prodloužení spolupráce, které bylo v roce 2023 obnoveno dalším pětiletým kontraktem na období 2025–2029.
  • Triumph aktuálně spolupracuje s týmem PTR Triumph Factory Racing na účasti v mistrovství světa Supersport 2025, kde za řídítky modelu Street Triple 765 závodí Tom Booth-Amos a Oli Bayliss. V britském šampionátu Supersport pokračuje tým Macadam Triumph Factory Racing s jezdci Lukem Staplefordem (vicemistrem 2024) a Maxem Wadsworthem. V domácím seriálu National Sportbike Championship nasazuje tým čtyři jezdce na modelech Daytona 660: Brodie Gawith, Jayden Martin, Katie Hand a Lewis Smart, společně s Harrisonem Dessoyem z týmu PHR Triumph.
  • V roce 2023 Triumph oznámil vstup do mistrovství světa MXGP/MX2 a SuperMotocross World Championship. Po úspěšné první sezoně pokračuje značka v roce 2025 se čtyřčlenným týmem ve složení Jalek Swoll, Austin Forkner, Jordon Smith a Mikkel Haarup, kteří závodí na obou pobřežích seriálu Supercross a absolvují kompletní sezónu Pro Motocross na modelu TF 250-X. Triumph si připsal první vítězství v hlavním závodě Supercrossu v únoru 2025 a v letech 2024 i 2025 dosáhl několika pódiových umístění v sérii Pro Motocross. V mistrovství světa FIM MX2 pokračuje Camden McLellan druhým rokem na stroji Triumph, doplněný o Guillema Farrese, přičemž oba závodníci už v předchozích sezonách získali pódiová umístění – a Farres zaznamenal také první vítězství v jízdě (moto) v dubnu 2025.
  • V září 2024 Triumph oznámil, že motocyklová legenda a bývalý mistr světa Paul Edmondson byl oficiálně jmenován manažerem továrního enduro týmu Triumph Factory Racing. Značka tak bude zastoupena na nejvyšší úrovni enduro závodění po celém světě. V roce 2025 získal Jonny Walker celkové místo v mistrovství světa SuperEnduro na motocyklu TF 250, a zároveň dokončil extrémní závod Red Bull Erzbergrodeo 2025 na téměř sériovém čtyřtaktním modelu TF 250-E. Za tým Triumph v seriálu EnduroGP závodí na motocyklu TF 250-E zkušená dvojice Jamie McCanney a Mikael Persson. Triumph se v srpnu poprvé zúčastnil legendární soutěže International Six Days Enduro (ISDE), kde model TF 250-E přispěl k vítězství italského týmu ve Světové trofeji a pomohl švédské reprezentaci získat první pódiové umístění po několika desetiletích, včetně skvělých individuálních výsledků v top 5 celkového pořadí.

 

 

PR