MB opět nejhodnotnější luxusní automobilovou značkou.

Mercedes-Benz opět nejhodnotnější luxusní automobilovou značkou v rámci žebříčku „Best Global Brands 2020“

Stuttgart. Mercedes-Benz byl opět oceněn jako jedna z nejžádanějších značek na světě: v letošním žebříčku „Best Global Brands“, který sestavuje renomovaná americká poradenská společnost Interbrand, se značka s třícípou hvězdou umístila na osmém místě.

S odhadovanou hodnotou 49,268 miliardy amerických dolarů tak potvrdila svoji pozici nejhodnotnějšího luxusního automobilového výrobce. Mercedes-Benz je jedinou evropskou společností, která se umístila v první desítce.

 

„Celá společnost Mercedes-Benz může být hrdá na to, že se letos opět umístila v první desítce prestižního výběru ,Best Global Brands‘. Naši pozici nejcennější luxusní automobilové značky na světě jsme tak obhájili již čtvrtý rok za sebou,“ uvedla Bettina Fetzerová, viceprezidentka společnosti Mercedes-Benz AG zodpovědná za oblast marketingu. „Klíčem k našemu úspěchu je důsledné zaměření značky na potřeby zákazníků, pro které vytváříme výjimečné produkty.“

 

Značka Mercedes-Benz vždy spojovala vysokou úroveň inovací se záměrem nabídnout zákazníkům jedinečný a nezaměnitelný zážitek z jízdy v luxusním automobilu. Ve výrobcích a službách automobilky se odráží nejen bohaté know-how dané dlouhou tradicí nejstarší automobilky na světě, ale také fascinace moderním pojetím luxusu.

Vynikající výsledek v žebříčku nejhodnotnějších značek v době poznamenané dopady nemoci covid-19 dokládá, že hodnoty úspěšných výrobců mají nyní trvalejší charakter než kdy dříve. Jasné zacílení značky posiluje důvěru v dobách spojených s nejistotou a pomáhá vybudovat dlouhodobé vztahy mezi zákazníky a výrobcem.

 

 

Nejhodnotnější značky pod drobnohledem od roku 1999

Americká poradenská společnost Interbrand provádí analýzu hodnoty nejcennějších značek od roku 1999. Letos tedy zveřejňuje žebříček stovky nejlepších výrobců již pojedenadvacáté. Mezi nejlepší globální značky jsou zařazeny firmy na základě tří hlavních kritérií: tržeb za nabízené výrobky nebo služby, role značky v rozhodovacím procesu spotřebitele a podle síly značky z pohledu zajištění budoucích tržeb společnosti.

Společnost Interbrand byla první firmou, která pro tyto účely vyvinula metodu v souladu s normou ISO 10668. Tento mezinárodně uznávaný standard určuje měřítka pro hodnocení a splňuje požadavky na přesné vyjádření finanční hodnoty značky.

 

 

 

Kompletní výsledky hodnocení společnosti Interbrand jsou zveřejněny na internetové adrese

Web Mercedes-Benz:        www.mercedes-benz.cz