SEZÓNNÍ PROHLÍDKA VOZŮ CITROËN ZA CENU 399 Kč
Po vydatné zimě nabízí Citroën svým zákazníkům sezónní prohlídku za akční cenu 399 Kč a k tomu praktický dárek – přední stěrače – zdarma1. Prohlídka obsahuje celkem 20 kontrolních bodů, takže zákazník může mít jistotu, že vůz je v opravdu dobré kondici. Do konce dubna také platí časově omezená akce na originální kola Citroën, která jsou nyní se slevou až 45 %.
Informaci o výsledku prohlídky obdrží zákazník prostřednictvím elektronického formuláře doplněného o videozáznam. Jediné, co potřebuje, je chytrý telefon nebo přístup k e-mailu. Bezplatná služba VIDEOCHECK je bezkontaktním, transparentním a naprosto bezpečným způsobem elektronické komunikace mezi klientem a servisem CITROËN. V klidu a pohodlí svého domova zákazník zjistí, zda byly na voze nalezeny závady, které je třeba odstranit.
1Pokud pak v zaslaném návrhu rozpočtu schválí opravu v minimální hodnotě 2 000 Kč a nechá si zjištěné závady odstranit nejpozději do 31. 5. 2021, dostanete navíc jako dárek sadu předních stěračů zdarma.
20 kontrolních bodů sezónní prohlídky zahrnuje:
- stav oken a čelního skla
- stav karoserie a laku
- funkce spojkového a plynového pedálu
- funkce ruční brzdy
- stav a funkce stěračů a ostřikovačů
- kontrola světel a seřízení světlometů
- stav pneumatik, kontrola tlaku v pneumatikách
- stav brzdových destiček a kotoučů
- kontrola těsnosti potrubí a skříní (motor, převodovka)
- těsnost výfukového potrubí a upevnění
- kontrola vůle (v nábojích, táhlech, čepech a kloubech)
- kontrola manžety poloosy
- kontrola těsnosti tlumičů
- kontrola stavu řemenů příslušenství
- kontrola hladiny chladicí kapaliny
- kontrola hladiny brzdové kapaliny
- kontrola kapaliny v posilovači řízení
- kontrola hladiny motorového oleje
- kontrola stavu nabití baterie přístrojem Midtronics
- kontrola platnosti technické prohlídky a emisí
Značka Citroën
Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která se od roku 1919 vyznačuje kreativitou a odvahou. Vozy Citroën nabízí výrazný design a díky svému komfortu a technologiím vnášejí do automobilového světa svěžest, což platí například pro nový Citroën C3 nebo nové kompaktní SUV C3 Aircross.
Značka je populární v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je i jedinečná zkušenost zákazníků, zejména díky koncepci městské prodejny „La Maison Citroën“, webové stránky, kde mohou značku hodnotit („Citroën Advisor“) nebo nabídka řešení mobility (Citroën Rent&Smile a Earn&Drive).
Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů v téměř 80 zemích a více než 1,1 milionů vozů prodaných v roce 2017. Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a 3. tituly v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC.