Peugeot představuje svou lifestylovou kolekci s novou identitou
Na odhalení nového loga a nové korporátní identity navazuje nyní značka Peugeot uvedením nové lifestylové řady pro své fanoušky, partnery i prodejní týmy.
Nová kolekce oblečení zahrnuje trička, polokošile, košile, vlněné a kašmírové svetry, mikiny, vesty a větrovky. Dále se představují produkty pro každodenní použití: pera, hrnky nebo deštníky a kožené doplňky jako peněženky, pouzdra a zápisníky.
Designéři studia Peugeot Design Lab vtiskli každému kusu této kolekce moderní, technický a kvalitní design, který nese nové logo Peugeot nebo ikonu značky znázorňující erb. Tato lifestylová řada posiluje novou identitu značky Peugeot a potvrzuje její posun na vyšší úroveň.
Již dnes je k dispozici viz ZDE.

Výběr materiálů pro oděvy a doplňky odráží snahu značky podporovat udržitelný rozvoj. Recyklovaná kůže na peněženkách a pouzdrech znovu využívá materiály, košile jsou vyrobeny z organické bavlny.
„Tato nová kolekce je určena jak zákazníkům a prodejním týmům značky Peugeot, tak i dalším spotřebitelům. V této řadě jsme vsadili na zkvalitnění všech výrazových prvků značky. Díky trendy konfekčnímu designu je nyní na každém, aby ukázal, kdo jsou dnešní milovníci značky,“ uvedl Arnault Gournac, ředitel studia Peugeot Design Lab.
Lifestylová kolekce Peugeot s novým logem doplňuje řady Peugeot Sport Engineered, 1810 a Legend, které rovněž navrhlo studio Peugeot Design Lab.

Veškeré informace o Peugeot Design Lab naleznete na stránkách
Peugeot Design Lab na Instagramu: @peugeotdesignlab
Peugeot Design Lab na Facebooku: www.facebook.com/peugeotdesignlab
