Peugeot nabízí individuální sledování provozu vozidla pro větší bezpečnost.

Online služba TELEMAINTENANCE:

 650 000 zákazníků Peugeot a dvě ocenění

  • Peugeot nabízí individuální sledování provozu vozidla pro větší bezpečnost a bezstarostné používání
  • Tato služba nedávno získala 2 ocenění
  • TELEMAINTENANCE je nově k dispozici i pro elektrifikovaná vozidla

 

Služba TELEMAINTENANCE zjednodušuje život zákazníků Peugeot, neboť je informuje o termínu servisní prohlídky nebo o nutnosti servisního zásahu. Palubní telematická jednotka informaci analyzuje a předá ji zákaznickému servisu značky. Ten kontaktuje zákazníka a navrhne mu schůzku v prodejním místě, které si majitel vozu zvolí.

 

 

 

Služba TELEMAINTENANCE, která je od roku 2016 nabízena kupujícím nových vozidel se spalovacími motory, je nyní k dispozici širší cílové skupině:

  • Majitelé elektrifikovaných vozidel (plug-in hybridů a 100 % elektrických vozů);
  • Soukromí majitelé ojetých vozů se spalovacím motorem, kteří si mohou službu dodatečně objednat prostřednictvím aplikace MyPeugeot;
  • Firemní zákazníci s méně než 5 vozidly, kteří si koupí nové vozidlo v síti Peugeot.

Tato služba, kterou zákazníci hodnotí 9 body z 10, vykazuje vynikající míru doporučení (65 %). Nedávno získala dvě ceny: „Nejlepší zařízení pro palubní data a zákaznickou zkušenost“ na DataFestivalu 2020 ve Francii a „Trofej pro digitální inovace Cercle Montaigne“ v Belgii.

Službu TELEMAINTENANCE v současnosti využívá více než 650 000 zákazníků značky Peugeot. Je k dispozici ve Francii, Belgii, Španělsku, Portugalsku, Itálii, Německu, Velké Británii a Nizozemsku a v současné době se rozšiřuje na další evropské země[1].

„Jsme hrdí na to, že jsou naši zákazníci se službou TELEMAINTENANCE spokojení. Tato služba také výrazně zvyšuje loajalitu k naší značce a naší prodejní síti,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.

 

 

Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů.

Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance.

První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.

[1] V ČR zatím není služba TELEMAINTENACE k dispozici