POČET ZÁVODŮ EP TAHAČŮ 2021 NEBYL DEFINITIVNĚ UZAVŘEN
Přestože byl závod na Nürburgringu, na kterém měl být vůbec poprvé v historii truckracingu uplatněn formát v podobě tří závodů během jednoho dne, v důsledku devastujících záplav ve spolkové zemi Porýní Falc zrušen, nelze vyloučit, že termínovou listinu obohatí nový podnik.
Po odjetém Hungaroringu zůstávají součástí kalendáře Most (28. – 29. 8), Zolder (11. – 12. 9), Le Mans (25. – 26. 9), Jarama (2. – 3. 10) a Misano (16. – 17. 10). Ačkoli se počet šesti závodů jeví k vyhlášení celkových výsledků jako dostačující, promotér šampionátu ETRA Promotion GmbH, nevylučuje další zastávku. „Zatím je to ve fázi dobrého nápadu, kterým se hodlají ETRA a FIA zabývat.

V této chvíli je proto předčasné cokoli konkretizovat, sedmý závod letošního šampionátu ale nelze zcela vyloučit,“ vysvětluje ředitel komunikace Buggyry Jan Kalivoda. „Každopádně už to, že promotér neshodil návrh, který přece jen přináší jisté termínové komplikace, hned ze stolu vypovídá o maximálním úsilí udržet vysokou prestiž šampionátu.“
Možné místo konání se podle všeho ještě neřeší, původně plánovaný Nürburgring se ovšem jeví jako nereálný. „Velmi dobře to vystihla Aliyyah. Truck racing je show, zábava, adrenalin, proto si nedovedeme dost dobře představit, že by místní fanoušci po tom všem, čím si prošli, vyrazili letos na závody.“


Podle majitele týmu Martina Koloce nemá Buggyra s případným závodem navíc sebemenší problém. „To je ale všechno, co k tomu můžu říct. Budeme se sice koncentrovat na Dakar, Aliyyah a Téo pojedou francouzský šampionát, ale jsme v tomto ohledu flexibilní.“
Petr Bošnakov
Buggyra