The Next Web: Inovativní startupy a Volkswagen Užitkové vozy představují své ekologické vize
Konference se zaměřuje na znovupoužitelné obaly potravin, férově vyráběné a prodávané oblečení a rozvážku zboží s nulovými lokálními emisemi
- Na konferenci je vystavena studie trvale udržitelného modelu ID. BUZZ Cargo, který bude uveden na trh v příštím roce
Jak zlepšit ochranu životního prostředí v oblasti internetového obchodu? Jaká budou k dispozici nová řešení pro mobilitu? A kde si mohu porovnat a objednat pouze oblečení z férového obchodu? „The Next Web“, krátce TNW, je název konference v Amsterdamu, na níž se všechno točí kolem těchto otázek. Na jejím programu představuje své produkty a služby více než 3000 společností – přímo na místě nebo digitálně.
Volkswagen Užitkové vozy je rovněž u toho a již nyní ukazuje výhled na budoucí ID. BUZZ ve verzi Cargo, tedy zcela elektrický Transporter. Dennis Haustein, vedoucí oddělení informací značky Volkswagen Užitkové vozy, představuje ID. BUZZ Cargo na TNW v dialogu se třemi startupovými podnikateli, pro něž je ochrana životního prostředí též důležitou součástí jejich celkového konceptu.
„ID. BUZZ je trvale udržitelným vozem nejen díky svému zcela elektrickému pohonu s nulovými lokálními emisemi, ale také díky interiéru, který se obejde bez produktů ze zvířat a který současně využívá mnoho recyklovaných materiálů,“ vysvětluje Haustein v diskusi se startupy u kulatého stolu. První užitkový vůz v rodině ID. je díky tomu v dokonalém souladu s principy mladých společností, jakou je firma Vytal, která vyrábí znovupoužitelné nádoby na jídlo s sebou a na TNW nabízí nová řešení obalů pro potraviny.

Dalším příkladem je startup Trunkrs, rozvážková služba, která si dala za cíl snižování emisí z dopravy, nebo porovnávací portál Project Ceceis – ten je podle vlastních údajů s více než 25 000 produkty největším portálem pro trvale udržitelné oblečení z férového obchodu v Evropě.
Tyto firmy a mnoho dalších společností, které mají již dnes ve svém programu utváření budoucího světa, se představují pod hashtagem #movingideas a na webových stránkách thenextweb.com.
Na konferenci TNW je vystavena studie ID. BUZZ Cargo. Sériové verze modelů ID. BUZZ a ID. BUZZ Cargo budou oficiálně představeny na jaře 2022.

Značka Volkswagen Užitkové vozy:
„We transport success, freedom and future.“ Značka Volkswagen Užitkové vozy jako vedoucí výrobce lehkých užitkových vozů zásadním a trvale udržitelným způsobem utváří přepravu zboží i osob a poskytování služeb. Naše vozidla přepravují stavební dělníky, rodiny a dobrodruhy, pečivo, balíky nebo surfovací prkna. Každý den pomáhají bezpočtu lidí na celém světě odvádět dobrou práci, slouží jako mobilní servisní dílny a dopravují lékaře záchranné služby a policisty na místo nasazení.
Celkem 24 000 zaměstnanců vyrábí v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG) modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok a od roku 2022 k nim přibude ID. BUZZ – výhradně elektricky poháněná verze naší ikony, modelu Bulli. Volkswagen Užitkové vozy je navíc v koncernu Volkswagen vůdčí značkou pro autonomní jízdu a poskytování mobility a přepravy jako služby (MaaS – Mobility as a Service; TaaS – Transport as a Service) – tedy oblasti, v nichž utváříme mobilitu budoucnosti.
Tak udržujeme v pohybu celou společnost a plníme její požadavky na čistou, inteligentní a trvale udržitelnou mobilitu. Volkswagen Užitkové vozy tím naplňuje motto své značky: Přepravujeme úspěch, svobodu a budoucnost.

Informace o všech aspektech značky Volkswagen Užitkové vozy a výrobního závodu v Hannoveru naleznete na:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/volkswagen-commercial-vehicles-/
Twitter: http://twitter.com/VWCV_official
YouTube: https://www.youtube.com/c/vwnutzfahrzeuge/featured
Facebook: https://www.facebook.com/VolkswagenNutzfahrzeugeMeinWerk/
Podcast „wetransportsuccess“: https://www.radio.de/p/wetransportsuccess