Odstartovala mezinárodní soutěž technických pracovníků.

Soutěž technických pracovníků Volvo Trucks Vista 2022.

Koncem ledna odstartovala mezinárodní soutěž technických pracovníků Volvo VISTA 2022. VISTA (Volvo International Service Training Award) je mezinárodní soutěž otevřená všem profesionálům na trhu služeb v rámci globální servisní sítě Volvo Trucks a Volvo Buses. V současnosti se jedná o největší světovou soutěž pro pracovníky na trhu služeb.

Cílem soutěže je pomoci zaměstnancům rozvíjet a zlepšovat jejich znalosti, dovednosti a schopnosti týmové spolupráce. Účastníci si vytvoří týmy po dvou až čtyřech lidech a soutěž začíná dvěma částmi teoretických otázek, které účastníci řeší v rámci svých týmů. Součástí teoretických kol budou i mise s posílením povědomí v oblastech, jakými jsou udržitelnost, zdraví a bezpečnost, značka, inovace a historie, ale zároveň budou plnit poslání tvorby týmového ducha a zábavy.

Nejúspěšnější týmy z teoretických kol se kvalifikují do světového semifinále, tentokrát digitálně s více než 180 týmy. Svět se neustále digitalizuje a digitálním semifinále VISTA se připravujeme na budoucnost. Z digitálního semifinále se 44 týmů kvalifikuje na světové finále v Göteborgu – sídle Volvo Trucks a Volvo Buses.

 

VISTA je však mnohem víc než jen soutěž – je to hromadná tréninková akce. Cílem je, abychom byli lepší v tom, co děláme každý den. Během soutěže VISTA si účastníci zdokonalují své dovednosti, navazují nová přátelství a pro mnohé je to zážitek na celý život.

 

Lepší dovednosti, lepší služby, spokojenější zákazníci

VISTA není důležitá pouze pro pracovníky servisního trhu Volvo – má velký význam pro celou skupinu Volvo Group. Je to způsob, jak prokázat, že si vážíme tvrdé práce odvedené v našich servisních dílnách po celém světě, a že investujeme do toho, co naši zákazníci oceňují nejvíce – do prvotřídních služeb.

 

 

Pro servisní dílny je soutěž VISTA velmi efektivním způsobem motivace a inspirace zaměstnanců či znalostí personálu dílen. To vše jsou výhody, které povedou ke zlepšování zákaznických služeb a zvyšování spokojenosti zákazníků.

Každý, kdo se zúčastní soutěže VISTA, bez ohledu na to, jak je zkušený nebo kompetentní, se naučí něčemu novému. Celá soutěž je koncipována tak, aby vzdělávala a rozvíjela znalosti a dovednosti účastníků. I když je VISTA soutěž, nejsou žádní vítězové ani poražení. Nejvíce záleží na tom, kolik se účastníci naučí.