Maserati GranTurismo Folgore se vydává do ulic
Prototyp vozu Maserati GranTurismo Folgore v provedení plně elektrického kupé se poprvé vydává do ulic.
Během dnešního E-Prix 2020 řídil Carlos Tavares, CEO Stellantis, prototyp vozu na okruh Formule E ve věčném městě Římě.
Nový vůz Gran Turismo bude prvním modelem Maserati, který bude založen ze 100 % na elektrickém řešení. Vzniká ve výrobním centru Mirafiori a na trh bude uveden v roce 2023.
Tato ikona značky nabídne charakteristický zvuk Maserati, špičková technická řešení, vynikající výkon, komfort a eleganci, tedy vše, co je pro vozy s trojzubcem v logu typické.

Značka Maserati je od svého počátku inovativní a hledí do budoucnosti.
Formule E tedy byla přirozenou volbou a Maserati se stane prvním italským jménem, které bude soutěžit na mistrovství světa ABB FIA Formule E.
Maserati se také stane první italskou luxusní značkou, která bude vyrábět 100% elektrické modely: elektrická řada bude kompletní v roce 2025 a všechny vozy Maserati budou plně elektrické do roku 2030.

Maserati S.p.A.
Značka Maserati vyrábí kompletní řadu jedinečných vozů, které jsou na první pohled rozeznatelné díky své výjimečné osobnosti. Jejich styl, technologie a přirozeně exkluzivní charakter dokáží uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky s vytříbeným vkusem a v automobilovém průmyslu po celém světě jsou stále považovány za vzor. Jde o automobily s tradicí, každý z nich znovu definuje charakter italských sportovních vozů v oblasti designu, výkonu, pohodlí, elegance a bezpečnosti a v současnosti jsou nabízeny již na trzích v sedmdesáti zemích.
Ambasadory tohoto dědictví jsou reprezentativní sedanQuattroporte, sportovní sedan Ghibli, Levante, které je prvním SUV od Maserati, a Grecale, zbrusu nové SUV, které je „každodenní výjimečností“. Všechny tyto modely se vyznačují použitím nejkvalitnějších materiálů a zapojením výjimečných technických řešení. Ghibli, Levante a Grecale jsou nyní k dostání také v hybridní verzi.
Jedná se o kompletní řadu vybavenou 4-válcovými benzínovými motory s hybridním ústrojím, motory V6 a V8, s pohonem zadních nebo všech kol, která je ztělesněním DNA značky s trojzubcem.
Na špičce této řady je pak supersport MC20 poháněný přelomovým motorem V6 Nettuno s technologiemi vycházejícími z vozů F1, které jsou nyní poprvé dostupné i u pohonné jednotky standardně vyráběných vozů.



