Fastback Peugeot 408 míří do muzea v Louvre.

„The Sphere“: překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

 

Fastback Peugeot 408, který byl světu odhalen 22.června, čeká v následujících dnech mimořádně originální expozice ve francouzském muzeu Louvre – Lens[1]. V tomto nečekaném prostředí se nový Peugeot 408 ukáže ze všech úhlů pohledu. Představení začíná 4. srpna 2022.

 

Návštěvníkům muzea Louvre – Lens1 se naskytne nezvyklá podívaná. Nový model Peugeot 408 byl uvězněn v obrovské průhledné vitríně kruhového tvaru – The Sphere, která rotuje a představuje divákům vůz ze všech úhlů. Tento způsob prezentace vozu je stejně nečekaný a překvapující jako samotný model Peugeot 408.

 

Nový Peugeot 408 s jedinečným vzhledem dynamického a inovativního fastbacku je bezesporu inspirativní. Talentovaný tým umělců, inženýrů a techniků z pařížského kreativního studia Superbien realizoval projekt, který vznikl v hlavách pracovníků agentury OPEn, a proměnil jej v dechberoucí realitu popírající gravitaci.

                                                           

Tito specialisté na navrhování jedinečných a originálních instalací vytvořili impozantní průhledný kruh nazvaný The Sphere, u nějž si nejste jistí, co je nahoře a co je dole. Celek se otáčí a pohybuje různými směry a v různých úhlech. Nový Peugeot 408 se tak představuje ze všech stran.

 

Tato originální instalace byla představena ve výjimečném prostředí muzea Louvre – Lens. Nový Peugeot 408 se svým sportovním elegantním designem se tak stal jedinečným uměleckým dílem, které bude pravděpodobně k vidění i na dalších akcích.

 

„Myšlenka tohoto pomíjivého uměleckého díla, které je zajímavé a opravdu krásné na pohled a které dokonale podtrhuje náš nový přírůstek, se nám velmi líbila. Originální styl nového vozu Peugeot 408, který nadchnul řadu lidí, jež se s ním již seznámili, je prezentován velmi překvapujícím způsobem, navíc v nádherném a moderním prostředí muzea Louvre-Lens,“ uvedla Linda Jackson, generální ředitelka značky Peugeot.

 

„Peugeot se posouvá a inovuje ve všech oblastech. The Sphere ukazuje půvab našeho nového modelu ze všech stran. Tento výtvor je v dokonalém souladu s globálním vyjádřením nové identity značky Peugeot,“ dodal Phil York, ředitel marketingu a komunikace značky Peugeot.

 

Krátký film s názvem „Unexpected from every angle“ („Nečekaný ze všech úhlů“), který byl natočen v Louvre – Lens v polovině července 2022, si můžete prohlédnout prostřednictvím tohoto odkazu.

 

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. 

Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

 

        

[1] Muzeum Louvre-Lens se nachází ve francouzském městě Lens v regionu Nord-Pas de Calais. Vystavuje mnoho cenných děl ze sbírek pařížského Louvru a je jedním z nejnavštěvovanějších muzeí Francie.