Peugeot 9X8 a grafik J. Demsky se představili výstavě Milan Design Week
Nový grafický design vozu Peugeot 9X8 Hypercar, vytvořený ve spolupráci s výtvarníkem J. Demskym, se představil mezinárodním novinářům na Milánském týdnu designu (Milan Design Week).

Nejde jen o originální podobu vozu Peugeot 9X8 Hypercar, ale o celý jedinečný svět grafiky s podpisem J. Demsky.
Peugeot během Milánského týdne designu představuje dílo vytvořené speciálně pro tuto událost, v němž se spojuje umění a technologie. Návštěvníci se ponoří do pohlcujícího světa tvořeného množstvím obrazovek předvádějících jedinečný styl grafického umění J. Demského a nový vzhled karoserie vozu Peugeot 9X8.
Odhalení tohoto nového vzhledu proběhlo za přítomnosti šéfdesignéra značky Peugeot Matthiase Hossanna, ředitele marketingu a komunikace Peugeot Phila Yorka a jezdce týmu Peugeot TotalEnergies Gustava Menezese. Peugeot 9X8 Hypercar bude pro veřejnost vystaven v Miláně do 23. dubna.

Při tvorbě nového designu karoserie modelu 9X8 se J. Demsky inspiroval „Arts Cars“ – stylem, který poznamenal historii automobilismu. Díky tomu Demsky vytvořil nový směr a aplikoval ho na sportovní vůz, jenž vyjadřuje to nejlepší, co Peugeot nabízí z hlediska vzhledu, účinnosti a technologie. Španělský umělec J. Demsky vytvořil novou grafiku i pro závodní kombinézy a přilby jezdců.
Peugeot pokračuje ve své strategii spolupráce s talentovanými umělci. Grafický design vozu Peugeot 9X8 je druhou letošní spoluprací a dokonale ilustruje příslib, že „The world is better with style“.
Jedinečný grafický design karoserie se objeví v legendárním závodě 24 hodin Le Mans, který letos oslaví 100. výročí. Peugeot 9X8 tak vyrazí ve stopách svých slavných předchůdců, vozů Peugeot 905 (vítěz v Le Mans v letech 1992 a 1993) a Peugeot 908 (2009). Tento hypercar s pohonem všech kol přenáší know-how značky Peugeot v oblasti hybridního pohonu na nejvyšší úroveň světového motorsportu.
Dva vozy Peugeot 9X8 týmu Peugeot TotalEnergies se od července 2022 účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA (WEC). V roce 2023, kdy vozy poprvé absolvují kompletní sezónu, Peugeot usiluje o jejich umístění na stupních vítězů.
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů.

Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje 360° přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038. Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.