Peugeot 408 vyrazí na Burger festival do celkem 16 měst

Partnerství, díky kterému Peugeot 408 vyrazí na Burger Street Festival a navštíví 16 měst

Mnozí by možná partnerství automobilky Peugeot s pořadatelem Burger Street Festivalu nečekali. Pravidelné návštěvníky největšího putovního food festivalu v Česku však přítomnost vozů Peugeot na ochutnávkách burgerů nepřekvapí.

Spolupráce obou společností totiž začala už v roce 2021 a poskytla desítkám koncesionářů značky Peugeot příležitost vystavit na populárních akcích Burger Street Festivalu své vozy.

V letošním roce toto partnerství nabylo zcela nový rozměr. Díky němu se budou tisíce návštěvníků moci projet s nejnovějším modelem značky, dynamickým fastbackem Peugeot 408, a to v jeho nejluxusnějším provedení.

 

Burger Street Festival už od roku 2010 nabízí návštěvníkům nevšední kulinářské i kulturní zážitky. Od dubna do října projíždí Českou republiku, přičemž na každé ze svých zastávek přiláká tisíce návštěvníků. Ti si tyto akce oblíbili nejen kvůli dobrému jídlu, ale také kvůli zajímavým doprovodným akcím. V letošním roce bude velkým lákadlem možnost vyzkoušet si nejnovější model značky Peugeot, dynamický fastback 408.

 

Návštěvníci Burger Street Festivalu budou moci otestovat nový Peugeot 408 v 16 českých a moravských městech. Prvním z nich bude Olomouc, kde Peugeot 408 zahájí své turné už v pátek 28. dubna. Testování bude probíhat vždy od pátku do neděle v době od 10 do 18 hodin (v neděli do 17 h).

Zájemci o zkušební jízdu si již nyní mohou zarezervovat termín na internetových stránkáchviz ZDE. 

 

Testování modelu Peugeot 408 pro veřejnost, které potrvá od 28. dubna do 8. října 2023, pořádá značka Peugeot v ČR ve spolupráci se svou koncesionářskou sítí.

 

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). 

Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické.

Projekt Peugeot E-Lion představuje 360° přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038. Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.