Opel uvádí nové logo:
Ikonický „Blitz“ zvýrazňuje cestu německé značky k elektromobilitě
- Nové logo se představí na mezinárodním autosalonu IAA Mobility v Mnichově
Právě dnes německá automobilka Opel odhalila novou verzi svého loga, kterému samozřejmě dominuje moderně interpretovaný blesk, tedy v němčině „Blitz“. Nové logo se na produkčních modelech objeví začátkem roku 2024.
I nadále bude logo s bleskem ústředním prvkem čelních masek Opel Vizor, tak, jak to před časem zavedla oceňovaná designerská filozofie Opel Compass. A je to více než symbolické: Blesk/Blitz je symbolem elektřiny – a Opel systematický míří do éry elektromobility.
„Náš „Blitz“ je dnes aktuálnější než kdykoli předtím. Symbolizuje nejen naši tradici v demokratizaci inovací a mobility, ale vyjadřuje také náš závazek stát se v Evropě do roku 2028 plně elektrickou značkou. Už letos budeme mít v našem portfoliu 15 elektrifikovaných modelů,“ říká Florian Huettl, generální ředitel značky Opel.
„Stylizovaný blesk je ikonou naší designerské filozofie Bold and Pure. Zostřený a sebevědomý nový „Blitz“ dramaticky protíná čistě stylizovaný podkladový prstenec a dává našemu ikonickému emblému progresivní a moderní vzhled. Je hrdě umístěn ve středu čelní masky každého našeho modelu, což je klíčový princip našeho designu.
Opel Compass je páteří našich designových prvků pro přední i zadní části vozu i interiéru,“ říká Mark Adams, viceprezident automobilky Opel odpovědný za design.
Opel bude v nadcházejících letech postupně zavádět logo s nově stylizovaným bleskem do svého produktového portfolia. První sériový vůz dostane nové logo v roce 2024. Generální ředitel Opelu Florian Huettl však avizuje, že nové logo se veřejnosti výrazně představí už letos: „Mezinárodní autosalon IAA Mobility v Mnichově je jednou z největších automobilových výstav na světě, a proto je ideálním místem pro představení našeho nového znaku. Ale nebude to naše jediné překvapení – návštěvníci zářijové výstavy IAA Mobility se mají opravdu na co těšit!“
O Opelu
Opel je jedním z největších evropských automobilových výrobců. Díky masivní elektromobilní ofenzívě je Opel lídrem v trendu snižování emisí CO2. Značku založil Adam Opel v německém Rüsselsheimu v roce 1862 a už v roce 1899 začala společnost vyrábět automobily. Opel je součástí skupiny Stellantis NV, která vznikla v lednu 2021 propojením koncernů Groupe PSA a FCA Group.
Opel (a jeho anglická sesterská značka Vauxhall) je zastoupený na trzích více než 60 zemí světa a krok po kroku vstupuje na další mezinárodní trhy. Opel momentálně implementuje strategii elektrifikace pro zabezpečení svého trvalého růstu a v zájmu naplnění požadavků zákazníků na mobilitu budoucnosti.
Do roku 2024 bude každá evropská modelová řada značky Opel zahrnovat elektrickou verzi. Po roce 2028 se Opel bude v Evropě plně soustředit na elektromobily.