Peugeot oficiálním partnerem podmořského průzkumného programu.

Peugeot se stává partnerem francouzských podmořských expedic „Under The Pole“

 Peugeot se stává oficiálním partnerem podmořského průzkumného programu Under The Pole, který spojuje inovativní expedice uskutečňované po celém světě, vědecký výzkum a osvětu. Značka Peugeot se tak snaží přispět k lepšímu pochopení a ochraně oceánů.

Oba partneři sdílejí společnou vizi, aby výzkum a technologické inovace přispívaly k ochraně životního prostředí.

 

ALLURE: Peugeot podniká konkrétní kroky a poskytuje programu Under The Pole dva vozy

EMOTION: Peugeot je hrdý na to, že podporuje významný francouzský program na ochranu životního prostředí

EXCELLENCE: Peugeot a Under The Pole se snaží, aby výzkum a technologické inovace přispívaly k ochraně životního prostředí.

 

Program Under The Pole založili Ghislain Bardout a Emmanuelle Périé-Bardout v roce 2008 ve francouzském městě Concarneau. Se značkou Peugeot ho spojuje ambice využívat vědecké poznatky k ochraně oceánů.

Značka Peugeot se rozhodla k aktivitám programu Under The Pole hmatatelně přispět, a poskytne mu proto dva užitkové vozy Boxer, které budou moci vědci používat pro přepravu veškerého vybavení potřebného k plnění jednotlivých úkolů programu.

 

Tři mise programu Under The Pole

  • Organizovat inovativní expedice po celém světě zaměřené na vědecký průzkum oceánů, zejména v polárních nebo izolovaných oblastech;

  • Podporovat vědecký výzkum prostřednictvím programu Deeplife, který si klade za cíl zkoumat podmořskou živočišné lesy v mezofotické zóně (30 až 200 metrů hluboko) a jejich klíčovou roli ve fungování mořského ekosystému;

 

  • Pracovat na osvětě a ochraně oceánů na základě přesvědčení, že znalosti mají smysl pouze tehdy, jsou-li sdíleny.

 

Peugeot se angažuje v oblasti ochrany životního prostředí

Program Under The Pole poskytuje vědecké poznatky o oceánech za účelem jejich ochrany a Peugeot podobně neustále inovuje, aby co největšímu počtu lidí nabídl čistou, dostupnou a udržitelnou mobilitu, a to s globálním cílem: do roku 2038 dosáhnout nulových emisí uhlíku.

 

Pro splnění této ambice si značka Peugeot nastolila plán elektrifikace svých produktů:

  • 2023: Všechny modely řady Peugeot jsou elektrifikované;
  • 2025: Každý model Peugeot bude mít minimálně jednu plně elektrickou verzi;
  • 2030: 100 % vozů Peugeot prodávaných v Evropě bude elektrických.

 

Plán dosáhnout do roku 2038 nulových emisí uhlíku však překračuje rámec celkové elektrifikace modelů Peugeot a zohledňuje také:

  • Materiály používané při vývoji a výrobě produktů, zejména používání většího množství recyklovaných materiálů;
  • Použitou energii, a to snížením požadavků výroby a jejich stále větším uspokojováním pomocí obnovitelných zdrojů energie;
  • Zavedení oběhového hospodářství pro materiály a zboží, od návrhu výrobku až po ukončení jeho životnosti, s co největším využitím přístupu „4R“: Repair (opravit), Remanufacture (repasovat), Reuse (opětovně použít), Recycle (recyklovat).

 

Na zahájení tohoto partnerství převzali členové týmu Under The Pole 29. června 2023 dva vozy Peugeot Boxer, které budou používat k přepravě svého vybavení na budoucích expedicích. První Peugeot Boxer bude sloužit k tažení potápěčského člunu a převozu veškerého vybavení potřebného pro jednotlivé mise programu.

Druhý vůz bude používán k tažení vzdělávacího karavanu Under The Pole napříč Francií. Cílem této iniciativy je zvýšit povědomí o oceánech mezi širokou veřejností.

Příští expedice je naplánována na duben 2024. Zákulisí tohoto vzrušujícího dobrodružství i nadcházející mise lze sledovat na webových stránkách a sociálních sítích obou partnerů.

 

 

PEUGEOT

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). 

Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje komplexní přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038.

Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.