Inovovanou Škodu Octavia čeká digitální světová premiéra.

Opona se zvedá, inovovaná Škoda Octavia se odhaluje

› Digitální světová premiéra proběhne ve středu 14. února v 10:00 středoevropského času
› Nejprodávanější model značky bude odhalen ve virtuálním studiu a prostřednictvím
oficiálních sociálních sítí společnosti Škoda Auto
› Digitální náhled na inovovanou Octavii bude umožněn ve virtuálním studiu
› Omlazený model se představí nejen ve verzi hatchback a kombi, ale i ve variantách Sportline a RS

 Světová premiéra inovovaného modelu Škoda Octavia se blíží: Škoda Auto odhalí svůj zmodernizovaný bestseller ve středu 14. února v 10:00 středoevropského času. Odhalení proběhne ve virtuálním studiu a bude k vidění na Škoda Storyboard i oficiálním kanálu YouTube značky Škoda.

Virtuální studio: Prozkoumejte zmodernizovanou Škodu Octavii
Ve středu 14. února v 10:00 si budou návštěvníci virtuálního studia moci poprvé podrobně prohlédnout inovovanou modelovou řadu Škoda Octavia. V kompletní přehlídce modelů nebudou chybět verze hatchback a kombi ani varianty Sportline a RS.

V krátkých videoukázkách najdou návštěvníci vedle vyjádření expertů i celou řadu dalších
informací o vylepšeném exteriéru i interiéru vozu, o nových technologiích a různých
pohonných jednotkách. Nejprodávanější model značky se pyšní zmodernizovaným vzhledem
s přepracovanou přední a zadní částí a nově navrženými světlomety využívajícími
Crystallinium.

 

Kromě toho Octavia nabízí zdokonalené prvky aktivní a pasivní bezpečnosti. Premiéru bude možné sledovat ve virtuálním studiu, odkud se bude vysílat, a dále bude k vidění na Škoda Storyboard a oficiálních sociálních sítích značky Škoda YouTube a X.

Datum: středa, 14. února, 10:00 středoevropského času
Virtuální studio: www.novaskodaoctavia.cz
Škoda Storyboard: https://www.skoda-storyboard.com/r/nova-octavia
YouTube: www.youtube.com/@skoda
X: https://x.com/skodaautonews

Video ZDE: Opona se zvedá, omlazená Škoda Octavia se odhaluje Teaser nabízí pohled do virtuálního studia, kde se celá premiéra bude odehrávat, též bude vysílána na Škoda Storyboard a YouTube.

 

 

Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“; usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě; efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq; v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů; je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců; jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro platformu MEB, motory a převodovky; 
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem; zaměstnává celosvětově více než 40 000 pracovníků a je aktivní na teměř 100 trzích.

 

PR