Hokejový šampionát opět v České republice, letos s heslem „Domácí hokejová jízda“ s vozy Škoda
› Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji se po 9 letech vrací do České republiky
› Nové generace modelů Superb a Kodiaq na očích veřejnosti i ve službách organizátorů
› Při příležitosti šampionátu uvádí zastoupení na českém trhu akční varianty Drive pro
vozy Škoda Scala, Kamiq a Karoq se zvýhodněním až 120 200 Kč
Návštěvníci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v České republice se mohou těšit nejen na vzrušující sportovní zážitky, ale díky společnosti Škoda Auto v roli oficiálního hlavního sponzora i na atraktivní vozy a bohatý doprovodný program pro fanoušky. V průběhu turnaje bude mladoboleslavská automobilka prezentovat nové generace modelů Superb a Kodiaq i řadu dalších vozů Škoda.
Škoda Auto zve hokejové fanoušky na stadiony v Praze a Ostravě
Škoda Auto podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji nepřetržitě již od roku 1992 a o rok později se stala hlavním sponzorem šampionátu, za což byla v roce 2017 oceněna zápisem do Guinnessovy knihy rekordů díky nejdelšímu hlavnímu sponzoringu sportovních mistrovství světa.
S početnou flotilou vozů, logy umístěnými na ledové ploše a mantinelech i dresech hráčů bude mladoboleslavská automobilka na mistrovství světa opět nepřehlédnutelná. Před oběma arénami vystaví svou modelovou paletu se zaměřením na nové generace modelů Superb a Kodiaq. Škoda Auto zřídila v obou hostitelských městech speciální fanouškovské zóny, kde si návštěvníci mohou vyzkoušet své hokejové dovednosti nebo sledovat zápas společně s ostatními.
Tradiční součástí sponzoringu je i zápůjčka vozů pořadatelům šampionátu: letos bude v hokejové flotile sloužit 45 vozů Škoda Kodiaq, Superb Combi a Enyaq Coupé RS v nápadném zbarvení.

Kampaň s heslem „Domácí hokejová jízda“ zaujme netradičními formáty a místy Při příležitosti konání šampionátu v České republice spustilo tuzemské zastoupení automobilky Škoda Auto rozsáhlou kampaň, která má posílit vnímání sponzoringu hokeje s důrazem na domácí pořadatelství. Součástí jsou televizní a rozhlasové spoty, tištěná inzerce a netradiční digitální formáty.
Na frekventovaných místech v Praze, Brně a Ostravě se již objevují gigantické hokejové symboly, motto „Domácí hokejová jízda“ ozdobí prostředky hromadné dopravy v Brně a Ostravě nebo stanici metra Florenc v Praze. Na sociálních sítích se bude odvíjet příběh Domácí hokejová pohádka, na kterém spolupracoval Jiří Strach s Táňou Malíkovou.
Akční modely Drive se zvýhodněním až 120 200 Kč
V reklamních spotech dostanou větší prostor zvýhodněné verze Drive. Pod heslem Tento tým má drive! se prezentují akční modely Škoda Scala, Kamiq a Karoq se zvýhodněním až 120 200 Kč, které české zastoupení mladoboleslavské automobilky uvedlo na český trh speciálně k této významné sportovní události.
Škoda Auto na českém trhu
› značka Škoda je zastoupena na domácím trhu více než 170 prodejními a 224 servisními partnery;
› pokračuje v mimořádně úspěšném odkazu, který je výjimečný i v mezinárodním srovnání: Škoda je nepřetržitě nejprodávanější značkou automobilů na domácím trhu od roku 1936;
› v roce 2023 získala tržní podíl přes 35 % nově registrovaných vozů v České republice;
› nabízí zákazníkům širokou paletu modelů, zahrnující kompletní řadu efektivních spalovacích, mild- nebo plug-in hybridních i čistě elektrických pohonných jednotek;
› je lídrem v oblasti elektromobility v České republice: vedle komplexních služeb spojených s prodejem a servisem podporuje ve spolupráci se státem a s předními partnery i rozvoj dobíjecí infrastruktury;
› v rámci řady projektů společenské odpovědnosti se věnuje ochraně a péči o životní prostředí, dopravní bezpečnosti, pomoci znevýhodněným občanům či podpoře sportu.

PR