Hlasová asistentka Laura byla vylepšená.

Hlasová asistentka Laura ve vozech Škoda nově vylepšená o funkci ChatGPT

› Hlasová asistentka Laura využívá ChatGPT jako nový a dynamický zdroj informací
› Rozšířená funkcionalita zpříjemňuje každodenní život řidičům vozů Škoda díky zajištění
požadovaných informací ze širokého spektra situací
› Strategická integrace umělé inteligence (AI) podtrhuje závazek společnosti
Škoda Auto k technologickým inovacím a orientaci na zákazníka

 Funkcionalita hlasové asistentky Laury ve vozech Škoda je nově výrazně rozšířena díky integraci funkce Chat Pro od technologického partnera Cerence Inc.. Vedle doposud dostupných zdrojů informací je nyní funkce Chat Pro přímo propojena s pokročilým nástrojem umělé inteligence ChatGPT, který odpovídá na otázky přesahující rozsah původních znalostí Laury. Funkce je již nyní dostupná v modelech rodiny Škoda Enyaq s novou verzí softwaru 4.0 vydanou pro modelový rok 2024, v nové generaci vozů Škoda Superb a Kodiaq a v modernizovaném modelu Škoda Octavia. Údaje o uživateli a vozu jsou vždy v bezpečí.

ChatGPT a Chat Pro rozšiřují schopnosti hlasové asistentky Laury a zároveň zajišťují bezpečnost dat
Hlasová asistentka Laura nyní integruje technologii ChatGPT, která zlepšuje její funkčnost a zároveň zachovává přísné standardy v oblasti ochrany dat. Upgrade rozšiřuje schopnosti Laury nad rámec dosavadních hlasových příkazů a umožňuje jí odpovídat na otázky zahrnující různá témata.

Pokud se otázka netýká kategorií „Vozidlo“, „Data“, „Počasí“, „Zprávy“, „Sport“ nebo „Akcie“, bude automaticky přesměrována do funkce Chat Pro, která je přímo propojena s ChatGPT. Kdykoli je jako zdroj použit chatbot, Laura odpověď uvede slovy: „Podle
ChatGPT…“. Ovládání hlasové asistentky zůstává beze změn a funkci lze deaktivovat prostřednictvím nastavení soukromí v systému infotainmentu. V modelech Enyaq, které tuto funkci podporují, je však aktivní vždy.

Důležité je, že ChatGPT nemá přístup k údajům o vozidle ani k osobním informacím; všechny požadavky jsou zpracovávány anonymně a interakce jsou ihned poté vymazány, aby byla zajištěna nejvyšší úroveň ochrany dat.

 

Funkce Chat Pro v současnosti podporuje čtyři jazyky
Zavedením této nové funkce značka Škoda posiluje svůj závazek orientace na zákazníka.
Uživatelé potřebují pouze aktivovaný balíček služeb Infotainment Online. Funkce je dostupná
v modelech postavených na platformách MEB GP a MQB EVO a vybavených nejnovější
generací infotainmentu. Jsou to vozy nové generace Škoda Superb a Kodiaq, modernizovaný
model Octavia a vozy rodiny Škoda Enyaq s novou verzí softwaru 4.0. V současné době jsou
podporovány tyto jazyky: angličtina, španělština, čeština a němčina.

Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN
v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq;
v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.

 

PR