Škoda Classic Tour 2024: Veteránská jízda zaměstnanců Škoda Auto
› Na start 11. ročníku Škoda Classic Tour se v sobotu 31. srpna postavilo
212 historických vozů zaměstnanců automobilky
› Trasa s délkou 126 km provedla posádky výrobním závodem Škoda Auto
v Mladé Boleslavi, Škoda Parts Centrem či zkušebním polygonem v Úhelnici
› Setinovou rally s trojicí měřených úseků vyhrál Eduard Suchý s vozem Alfa Romeo
Spider
Na start 11. ročníku veteránské jízdy Škoda Classic Tour
se v sobotu u Škoda Muzea postavily posádky 212 historických vozů a youngtimerů.
Na trase dlouhé 126 km nechyběl průjezd výrobním závodem automobilky Škoda
v Mladé Boleslavi a intenzivní program včetně tří testů přesnosti či focení
s kamuflovanými prototypy Škoda Elroq.
Každý rok organizátoři připravují atraktivní trasu s průjezdy zajímavými místy. I letos vedla
trasa výrobním závodem v Mladé Boleslavi, kde byl připraven fotopoint s kamuflovanými
prototypy vozu Škoda Elroq, poté itinerář premiérově zavedl účastníky do Škoda Parts
Centra, obřího skladovacího centra automobilky. Následně se účastníkům Škoda Classic Tour
otevřel jinak přísně střežený testovací polygon Škoda v Úhelnici. Trasa s délkou
126 kilometrů byla i letos rozdělena do dvou etap, mezi které byla vložena dvacetiminutová
pauza na občerstvení v zahradách zámku Dětenice. Cíl byl již tradičně v Leteckém muzeu
Metoděje Vlacha.
Škoda Classic Tour spojuje setkání příznivců historické techniky s pohodovou rodinnou
atmosférou a všemi prvky tzv. setinových rally. Účastníci, zaměstnanci z výrobních závodů
Škoda Auto v Mladé Boleslavi, Kvasinách i Vrchlabí, se tedy na trase orientovali podle
šipkového itineráře. Připraveny pro ně byly tři testy přesnosti, které dokonale prověřily
souhru řidiče a spolujezdce. Jedná se o úseky, které měly posádky projet co nejblíže
předepsanému času. Za odchylku byly přiřazeny trestné body, konkrétně 1 bod za 0,01 s
odchylky.
Vítězem Škoda Classic Tour se stala posádka, která během celého dne získala
nejnižší počet trestných bodů. Testy přesnosti letošního ročníku zároveň svými názvy
připomněly některá z významných výročí, která si automobilka v roce 2024 připomíná – 50 let
od debutu závodního vozu Škoda 200 RS na Barum Rally, 60 let od uvedení modelu Škoda
1000 MB a 25 let od premiéry vozu Škoda Fabia. Ve startovním poli i letos převažovaly vozy
značky Škoda, ale jízda je otevřena všem automobilovým značkám bez výjimky, a to do roku
výroby 1994.
Vítězem 11. ročníku Škoda Classic Tour se stala posádka Eduarda Suchého s vozem
Alfa Romeo Spider z roku 1981, která v konečném součtu získala pouze 326 trestných bodů.
Tradiční prestižní trofej v soutěži elegance, kterou uděluje porota složená mj. z renovačních
expertů Škoda Muzea, si letos odvezla posádka Martina Kosíka s vozem Škoda 1000 MBX
z roku 1968.
Škoda Classic Tour 2024: Veteránská
jízda zaměstnanců Škoda Auto
Na start 11. ročníku Škoda Classic Tour se
v sobotu 31. srpna postavilo 212
historických vozů zaměstnanců
automobilky.
Zdroj: Škoda Auto
Škoda Classic Tour 2024: Veteránská
jízda zaměstnanců Škoda Auto
Během průjezdu výrobním závodem
automobilky Škoda v Mladé Boleslavi měli
účastníci příležitost vyfotit se s
kamuflovanými prototypy Škoda Elroq.
Zdroj: Škoda Auto
Tisková zpráva
3
From details to story: skoda-storyboard.com
Pro aktuální informace nás sledujte na X: @skodaautonews
Škoda Classic Tour 2024: Veteránská
jízda zaměstnanců Škoda Auto
Trasa s délkou 126 kilometrů byla i letos
rozdělena do dvou etap, mezi které byla
vložena dvacetiminutová pauza na
občerstvení v zahradách zámku Dětenice.
Cíl byl již tradičně v Leteckém muzeu
Metoděje Vlacha.
Zdroj: Škoda Auto
Škoda Classic Tour 2024: Veteránská
jízda zaměstnanců Škoda Auto
Vítězem 11. ročníku Škoda Classic Tour se
stala posádka Eduarda Suchého s vozem
Alfa Romeo Spider z roku 1981, která v
konečném součtu získala pouze 326
trestných bodů.
Zdroj: Škoda Auto
Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN
v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq;
v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.
PR