Služba Pay to Fuel vstupuje na český trh
› Služba Pay to Fuel umožňuje pohodlnou platbu za tankování paliva na vybraných čerpacíchstanicích prostřednictvím infotainmentu vozu
› Tato služba je nyní dostupná také v České republice
Škoda Auto spouští v Česku novou digitální službu, kterázákazníkům šetří čas. Služba Pay to Fuel umožňuje řidičům platit za tankování palivaz pohodlí svého vozu, aniž by od něj museli odejít. Jedná se o unikátní řešení, při kterém platba probíhá přímo prostřednictvím infotainmentu vozu. Tato služba je aktuálně dostupná v 8 evropských zemích včetně Česka, kde je k dispozici na všech čerpacích stanicích OMV.
Unikátní služba Pay to Fuel usnadňuje řidičům vozů Škoda platbu za tankování paliva na
čerpacích stanicích. Zákazníci mohou provést platbu snadno a jednoduše z pohodlí svého
vozu prostřednictvím infotainmentu, bez nutnosti chodit k pokladně. Tato služba je nově
dostupná také v Česku, a to na všech čerpacích stanicích OMV. Čeští řidiči však mohou tuto
službu využívat na vybraných čerpacích stanicích také v zahraničí.
Snadná registrace, pohodlné ovládání
Aby zákazník mohl službu využívat, musí mít aktivní účet Škoda Connect, aktivovanou funkci
vzdáleného přístupu prostřednictvím aplikace MyŠkoda ve svém chytrém telefonu a staženou
aplikaci Pay to Fuel z nabídky Shop v infotainmentu vozu. Jakmile jsou v aplikaci MyŠkoda
uloženy údaje o platební kartě a služba je aktivována, lze ji okamžitě využít také v systému
infotainmentu. Princip fungování služby v Česku je jednoduchý a neliší se od jiných zemí.
Po příjezdu na zvolenou čerpací stanici řidič potvrdí v aplikaci na displeji infotainmentu
čerpací stanici a zvolí číslo stojanu.
Po natankování proběhne platba automaticky
prostřednictvím platební karty, která je již předem uložena v aplikaci MyŠkoda. Pro platbu
v Česku jsou akceptovány všechny běžné platební karty, v budoucnu půjde uskutečnit platbu
i pomocí fleetových karet. Po potvrzení o úspěšné platbě v infotainmentu vozu může zákazník
odjet.
Kompatibilita s vozy Škoda vybavenými infotainmentem s dotykovou obrazovkou o
velikosti 9″ nebo větší a s navigací
Službu podporují všechny modelové řady Škoda se spalovacím motorem vybavené
infotainmentem Amundsen, Columbus nebo jiným infotainmentem, který je dodáván
s dotykovou obrazovkou o velikosti 9″ a větší a s navigací. Dostupnost služby Pay to Fuel pro
konkrétní vůz si může uživatel vozu Škoda snadno ověřit na webové stránce, kde se mu
po zadání VIN kódu zobrazí dostupné služby Škoda Connect. Služba je v Česku poskytována
ve spolupráci se společností Parkopedia a fintech společností s názvem ryd.
Služba aktuálně dostupná v osmi evropských zemích včetně Česka
Službu Pay to Fuel mohou řidiči vozů Škoda využívat v Česku a na vybraných čerpacích
stanicích v Belgii, Dánsku, Španělsku, Lucembursku, Německu, Rakousku a Švýcarsku.
V Česku je tato služba dostupná na všech čerpacích stanicích OMV. Zákazník může najít
čerpací stanice podporující tuto službu v aplikaci MyŠkoda (sekce Mapy – Čerpací stanice –
Pay to Fuel) nebo v infotainmentu v aplikaci Pay to Fuel, kde jsou podporované značky
čerpacích stanic v jednotlivých státech vypsané. Škoda Auto tuto službu dále rozšiřuje, a tak
budou následovat další země.
Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN
v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq;
v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.
PR