Vyhlášení vítězů soutěže „Capture Allure“ pro studenty.

Vyhlášení vítězů soutěže „Capture Allure“: oslava kreativity a inovací

  1. prosince 2024 se v prostorách Rektorátu Českého vysokého učení technického v Praze odehrála slavnostní událost, která spojila mladou kreativitu s technologickými inovacemi. Byli zde vyhlášeni vítězové soutěže „Capture Allure“, pořádané ve spolupráci značky Peugeot a Masarykova ústavu vyšších studií ČVUT (MÚVS). Tato iniciativa si kladla za cíl inspirovat studenty k zachycení jedinečných hodnot značky Peugeot prostřednictvím fotografií a videí, přičemž jim umožnila otestovat nejmodernější elektromobily.

 

27 týmů, 68 studentů a výzva „Zachyť esenci přitažlivosti“

Do výzvy „Capture Allure“ se zapojilo 27 týmů složených z 68 studentů a studentek, zejména z MÚVS, ale i z dalších fakult ČVUT. K dispozici měli tři elektromobily značky Peugeot: E-208, E-308 a E-3008. Tyto vozy byly zvěčněny v různých prostředích, a to často překvapivým a inovativním způsobem. „Výsledky nás velmi příjemně překvapily. Fotografie i videa ukazují, kolik energie a kreativity studenti do svých děl vložili,“ prohlásila Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR.

 

Vyhlášení vítězů

Vyhlášení výsledků zahájili rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček, ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková a ředitel značky Peugeot v ČR Marco Venturini. Následovalo ocenění nejlepších týmů v kategoriích fotografie a video.

  • Fotografie: Vítězem se stal tým č. 26 (Tomáš Boháč, Anna Pirková, Bára Jílková, Jan Hrabák a Matěj Říha), který získal odměnu 15 000 Kč.
  • Video: Prvenství si odnesl tým č. 7 (Sandra Málková, Mikuláš Matějka a Michal Kulja), oceněný částkou 25 000 Kč.

Další soutěžící na druhém a třetím místě v obou kategoriích si rozdělili finanční odměny, přičemž celková suma činila 58 000 Kč. Další účastníci pak obdrželi věcné ceny.

FOTO:(c)PETR SOLAR

Pozitivní ohlasy a inspirace do budoucna

Studenti ocenili nejen příležitost vyzkoušet si elektromobily, ale i originalitu projektu. „Vážíme si důvěry, se kterou nám Peugeot svěřil svoje vozy. To ukazuje, že značka bere mladé lidi vážně,“ uvedla členka vítězného týmu. Ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková soutěž označila za příklad toho, jak studenti dokážou propojit teorii s praxí.

Rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček vyjádřil přání, aby podobných projektů v budoucnu přibylo. „Spolupráce s ČVUT nám umožňuje získat autentický pohled mladé generace na elektromobilitu. Toto partnerství je přínosné pro obě strany,“ uzavřel Marco Venturini.

 

Soutěž „Capture Allure“ ukázala, že spojení kreativního myšlení a moderních technologií přináší nejen inovativní výsledky, ale také inspiraci pro další spolupráci mezi akademickou a komerční sférou.

 

FOTO:(c)PETR SOLAR

 

Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze je vysokoškolský ústav Českého vysokého učení technického v Praze, který poskytuje vysokoškolské vzdělání v akreditovaných prezenčních a kombinovaných bakalářských a magisterských studijních programech ekonomického a pedagogického zaměření. Masarykův ústav vyšších studií má špičkový akademický tým, jehož členy jsou osobnosti známé z akademického prostředí, kteří mají také bohaté životní zkušenosti s řízením významných firem, inovačních projektů i s působením v mediální sféře.

Více informací najdete na www.muvs.cvut.cz/.

 

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. 

Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

 

         PR