Nová kampaň k modelu ë-C4 v sobě spojuje emoce a science fiction.

CITROËN SPOUŠTÍ INTERGALAKTICKOU KAMPAŇ PRO NOVÝ VŮZ Ë-C4

  • Nová kampaň značky Citroën k modelu ë-C4 v sobě spojuje emoce a science fiction. Snaží se novým pohledem zachytit příběh přátelství mezi člověkem a mimozemšťanem.
  • Kampaň, která vznikla v režii Gary Freedmana, se objeví v televizi, digitálních médiích, na sociálních sítích, outdoorové reklamě i v tisku.
  • Hrdinou digitálního obsahu se stane mimozemšťan „Mike“, který bude prožívat různá dobrodružství, přičemž nebude chybět humor.

 Citroën se ve své nové kampani na vůz ë-C4 vrací k tradici velkolepých filmových příběhů, které kombinují sci-fi a emoce. Kampaň, kterou natočil režisér Gary Freedman, vypráví poutavý a neobvyklý příběh nepravděpodobného přátelství mezi mladou ženou a mimozemšťanem.

V tomto filmovém příběhu se hlavní hrdinka snaží pomoci svému novému příteli z jiné galaxie najít jeho vesmírnou loď. Jejich dobrodružství na palubě ë-C4 je plné napínavých honiček s vojenskými vrtulníky a policejními vozy. Když už se zdá, že vše spěje ke šťastnému konci, mimozemšťan v sobě odhalí skutečnou posedlost modelem ë-C4 a místo pokračování ve své galaktické cestě dá přednost revolučnímu pohodlí tohoto vozu.

Jedinečná směs science fiction a emocí

„Chtěli jsme vystihnout podstatu značky Citroën: nabízet vozy, které v sobě spojují inovace, dostupnost a radost ze života,“ vysvětlil Federico Goyret, marketingový ředitel Citroënu. „Tato kampaň zkoumá univerzální emoce, jako jsou důvěra a překvapení, a zároveň vyzdvihuje jedinečný komfort vozu Citroën ë-C4.“

Ambiciózní produkce

K oživení tohoto dobrodružného příběhu značka Citroën povolala tým uznávaných expertů, kteří vytvořili originální soundtrack vzbuzující úžas a napětí a poskytující mimořádně realistické speciální efekty, přičemž zvláštní pozornost byla věnována ztvárnění postavy „Mikea“.

Výjimečné uvedení na všech komunikačních kanálech

Kampaň odstartuje 2. února ve Francii jednominutovým televizním spotem a poté se rozšíří do celé Evropy a Turecka. Je postavena na bohatém digitálním ekosystému, který představuje mimozemšťana Mikea v zábavném a poutavém obsahu, od interakcí v prodejnách Citroën až po bláznivá dobrodružství na sociálních sítích.

Tradice inovativní reklamy

Citroën pokračuje v tradici odvážných a originálních kampaní, jako byla „La Révolution“ (Revoluce) k modelu ë-C3 a „Le Patineur“ (Bruslař) pro lehké užitkové vozy. Značce se opět podařilo spojit humor, působivou kinematografii a poutavé vyprávění.

Touto kampaní Citroën zve všechny řidiče – ať už lidské, nebo mimozemské – k objevování toho, co by mohlo být nejpohodlnější cestou ve vesmíru.

Reklamu na Citroën ë-C4 si spustíte zde:

https://youtu.be/Dj9K7uD8bJk  

 

Citroën

Citroën od roku 1919 vytváří automobily, technologie a řešení mobility a reaguje tak na měnící se potřeby společnosti. Pro odvážnou a inovativní značku Citroënu je důležitý klid a pohoda zákazníků, a proto nabízí širokou škálu modelů, od jedinečného Ami, objektu elektrické mobility určeného do města, po hatchbacky, SUV a užitková vozidla, z nichž většina je dostupná v elektrických nebo plug-in hybridních verzích.

Citroën, který je průkopníkem v oblasti služeb a pozornosti věnované soukromým i firemním zákazníkům, je zastoupen ve 101 zemích, jeho síť tvoří 6 200 prodejen a servisů po celém světě.

 

pr