Celosvětové prodejní výsledky značky Peugeot za rok 2024
Klíčová data:
Značka Peugeot v roce 2024 registrovala celosvětově 1 097 750 vozů.
Zaujímá pozici lídra evropského trhu v rámci elektrických hatchbacků třídy B s modelem Peugeot E-208.
Peugeot je také jedničkou na evropském trhu v segmentu elektrických LCV s modely E-Partner, E-Expert a E-Boxer.
Elektrifikace (BEV + PHEV + MHEV): 35 % registrovaných vozů Peugeot v Evropě (státy EUR 29) je elektrifikovaných, což znamená, že mají plně elektrický, plug-in hybridní nebo hybridní pohon.
Značka Peugeot pokračuje ve svém posunu k luxusnějším kategoriím produktů, což potvrzují nově uvedené modely Peugeot E-3008, E-5008 a E-408.

- Modelová řada Peugeot 3008 zaznamenává prodejní úspěch s více než 100 000 objednávkami.
- Celosvětové prodeje mimo Evropu (státy EUR 29) představují 25,1 % z celkových prodejů značky.
V roce 2024, v náročném a konkurenčním prostředí, vzrostl prodej elektrických vozidel v Evropě o 8 % ve srovnání s rokem 2023. Značka Peugeot v uplynulém období více než zdvojnásobila objednávky na elektrické vozy.

Peugeot i nadále dominuje v kategorii elektrických městských vozů s modelem Peugeot E-208 a v segmentu elektrických lehkých užitkových vozidel. Tyto vynikající výsledky přibližují značku k cíli stát se lídrům v oblasti elektromobility na evropském trhu v rámci nespecializovaných automobilek.
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.
Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

PR