Opel se zúčastní autosalonu IAA Mobility 2025 v Mnichově
- Jedna z největších událostí mobility se bude konat od 9. do 14. září 2025
- Dokonalá platforma pro prezentaci elektrifikovaných a inovativních modelů Opel
- 60 let od chvíle, kdy Opel představil na IAA první evropskou designovou studii
Německá automobilka Opel oficiálně potvrdila svou účast na veletrhu IAA Mobility 2025. Autosalon IAA Mobility 2025, který je považován za jednu z největších událostí v oblasti mobility na světě, se bude konat v Mnichově od 9. do 14. září. Před dvěma lety se Opel dostal na titulní stránky médií, když představil efektní studii Opel Experimental a nabídl tak vhled do budoucnosti značky.
„IAA Mobility 2025 vnímáme jako dokonalou platformu pro představení nových emocionálních a elektrizujících modelů Opel. V každé modelové řadě už dnes máme bateriovou elektrickou verzi. Kromě toho nabízíme další zajímavá lokálně bezemisní řešení, jako je např. pohon vodíkovými palivovými články pro naše LUV modely Vivaro a Movano,“ říká šéf Opelu Florian Huettl. „Na IAA má Opel dlouhou tradici – byli jsme první evropskou automobilkou, která právě před 60 lety představila koncepční studii.“

Na veletrhu IAA Mobility 2023 představil Opel průkopnický koncept Opel Experimental, který se stal hitem médií a upoutal veřejnost. A řadu prvků, které se poprvé představily na studii Experimental, našla své místo i v novém Opelu Grandland. Nový 3D Vizor integruje (poprvé osvětlen)) logo Opelu. Nový Grandland je také prvním sériovým modelem německé automobilky, který integruje osvětlený nápis OPEL inspirovaný modelem Experimental do středu zadní části karoserie.
O Opelu
Opel je jedním z největších evropských automobilových výrobců. Díky masivní elektromobilní ofenzívě je Opel lídrem v trendu snižování emisí CO2. Společnost založil Adam Opel v německém Rüsselsheimu v roce 1862 a už v roce 1899 začala firma vyrábět automobily. Opel je součástí skupiny Stellantis NV, která vznikla v lednu 2021.
Opel (a jeho anglická sesterská značka Vauxhall) je zastoupený na trzích více než 60 zemí světa a krok po kroku vstupuje na další mezinárodní trhy.
Opel momentálně implementuje strategii elektrifikace pro zabezpečení svého trvalého růstu a v zájmu naplnění požadavků zákazníků na mobilitu budoucnosti. V roce 2024 už každá evropská modelová řada značky Opel zahrnovala čistě elektrickou verzi.
PR