Škoda Auto ve čtvrtek zveřejní finanční výsledky za rok 2024 a první detaily nového elektromobilu
›
Škoda Auto zveřejní hospodářské údaje za rok 2024, výhled a strategické plány
do budoucna tento čtvrtek 13. března v 11:15 středoevropského času v tiskové zprávě
a shrnujícím videu
Automobilka nabídne i první možnost spatřit zcela nový, plně elektrický model
Škoda Auto zveřejní tento čtvrtek 13. března v 11:15
středoevropského času hospodářské výsledky za rok 2024. Česká automobilka představí
klíčové finanční ukazatele, vyzdvihne nejvýznamnější současné události a nastíní své
strategické plány. Všechny informace budou k dispozici prostřednictvím tiskové zprávy
a videa na stránkách Škoda Storyboard. V duchu tradice nabízet vždy něco navíc přidá
Škoda do svého videa také exkluzivní první pohled na připravovaný, zcela nový, plně
elektrický model.

Na úvod videa Klaus Zellmer, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, zhodnotí rok
2024 a po jeho příspěvku vystoupí kompletní představenstvo automobilky. Každý člen shrne
zásadní informace a současný stav ve svých oblastech působnosti.
Vedle hospodářských výsledků zveřejní Škoda Auto pokrok dosažený v oblasti strategie
internacionalizace, digitalizace a udržitelného rozvoje. Diváci ve videu, dostupném také
na oficiálním kanálu Škoda Auto na YouTube, uvidí exkluzivně vůbec poprvé připravovaný,
zcela nový, plně elektrický model.
Datum: čtvrtek 13. března 2025, 11:15 středoevropského času
Kanály s přenosem:
Škoda Storyboard: https://www.skoda-storyboard.com/cs/
YouTube: https://www.youtube.com/@skoda
LinkedIn: profil Klause Zellmera

se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN;
v současnosti nabízí zákazníkům 12 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Elroq, Enyaq, Slavia, Kylaq a Kushaq;
v roce 2024 dodala zákazníkům celosvětově více než 926 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.

PR