Škoda Elroq RS: První upoutávka, podrobnosti o světové premiéře a veřejná premiéra na Milan Design Week
Upoutávka odhaluje první designové detaily nejvýkonnější varianty modelu Elroq
Digitální světová premiéra proběhne ve čtvrtek 3. dubna 2025 v 10:00 středoevropského času
Zcela nový Elroq RS bude mít veřejnou premiéru na Milan Design Week 2025
Škoda Auto zveřejnila upoutávku na zcela nový model
Elroq RS, která nabízí první pohled na jeho exteriér i interiér. Světová premiéra
nejdynamičtějšího modelu řady Elroq se uskuteční 3. dubna v 10:00 středoevropského
času a bude živě přenášena na oficiálním kanálu YouTube značky Škoda. Veřejnou
výstavní premiéru pak Elroq RS bude mít na Milan Design Week 2025, který se koná od
8. do 13. dubna.

Upoutávka představuje klíčové prvky exteriéru a interiéru, včetně řady černých designových
prvků, které jsou charakteristické pro modely RS značky Škoda. Stejně jako všechny varianty
modelu Elroq je i verze RS vybavena novou lesklou černou maskou Tech-Deck Face. Elroq RS
bude k dispozici také v odstínu zelená Mamba, který je vyhrazen pro verzi RS.
Světová premiéra bude živě přenášena na kanálu YouTube značky Škoda 3. dubna v 10:00
středoevropského času. Ve stejnou dobu bude v sekci Media Room na platformě Škoda
Storyboard k dispozici kompletní tisková mapa.
Po digitálním představení bude mít nejsportovnější verze plně elektrického kompaktního SUV
veřejnou výstavní premiéru v Itálii na Milan Design Week 2025 v prostorách galerie
Padiglione d’Arte Contemporanea v oblasti Porta Venezia Design District. Na výstavě, která
bude pro návštěvníky otevřena od 8. do 13. dubna, bude Elroq RS ústředním prvkem
interaktivní expozice, v souladu s kampaní značky Škoda Be More Elroq.

K příležitosti 130 let
výročí založení mladoboleslavské automobilky proběhne během výstavy také oficiální
představení tenisek značky Botas založených na designových principech Škoda Modern Solid,
které vznikly ve spolupráci s týmem designérů Škoda Auto. Jeden ze tří plánovaných modelů
budou během akce obouvat členové organizačního týmu značky Škoda.
Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN
v současnosti nabízí zákazníkům 12 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Elroq, Enyaq, Slavia, Kylaq a Kushaq;
v roce 2024 dodala zákazníkům celosvětově více než 926 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.
PR