V kategorii kamionů by v dubnovém Maroku mělo startovat 8 posádek.

ODPOČINEK KONČÍ
Klid nevydržel dlouho

TALK SHOW se blíží do finále, čekají nás poslední 2 etapy – Litoměřice 9. 4. a Kongresové centrum v Praze 16. 4. Oba termíny jsou ve středu, takže není nutné měnit program.

Zároveň s etapou v Litoměřicích se jede Morocco Desert Challenge. Jeden z největších závodů dálkových rally na světě startuje 3. a potrvá až do 10. dubna. A Češi se zde objeví v nečekané roli.

JDU SLAVIT VÝHRU 🍾
Do Litoměřic a Prahy se chystá dorazit více než 1000 fanoušků. Můžeš se k nim přidat, místa ještě máme – bude to fakt velké. Máme co slavit.

Středa 9. 4. Litoměřice – Kino Máj

Středa 16. 4. Praha – Kongresové centrum

A co se bude dít teď v Maroku? Letos se jede 10. ročník poloprofesionálního závodu Morocco Desert Challenge. Trasa povede od Agadiru až po Ouarzazate. Celkově slibuje organizátor přes 3 150 kilometrů rozdělených do osmi etap.

Po vzoru Rally Dakar je novinkou kategorie Vintage. Zde uvidíme vozy starší 20 let. Měla by být nová trasa a speciální program v rámci oslav jubilea závodu. Ten nám zprostředkují kluci z mediální party MM Production. A tím se dostáváme k české stopě na tomhle skvělém závodu.

Morocco Desert Challenge
Sedlčanským se daří nejen ve startovním poli kamionů, ale i v rámci produkce. Proto byli MM Production vybráni jako hlavní agentura zastřešující celý závod v rámci focení i natáčení. A to nejen pro pořadatele, ale i pro závodníky. Celkem vysílají na místo tým 6 lidí. Nejlepší zdroj z marockých dunovišť budou jejich sociální sítě – Instagram a Facebook. Mimochodem i veškerá grafika oslavující 10 let závodu je z rukou MM Production a vznikla zde v České republice.

V kategorii kamionů by mělo startovat 8 posádek. Kamion od MM Technology pojede jeden a to s pilotem Martinem van den Brinkem. Objeví se zde i Mitchel, ale v bugině a určitě bude zajímavé si poslechnout, proč se tak rozhodl.


Další kamiony z české produkce pojedou v rukou Gerta a Kaye Huzinků. Jejich nové hybridní kamiony dostaly na Dakar 2025 stopku, kvůli změnám v pravidlech FIA. Všichni konkurenti budou bedlivě sledovat, jak se jim stroje podařilo vyladit. Na Dakar 2026 se určitě stihnou připravit a pokusí se zamíchat kartami. Hybridní Renaulty jsou z dílen původně pod názvem Riwald Dakar – dnes Kuipers-Youngblood Hybrid Dakar Team.

Ptáš se, jak naložit s příštím týdnem? Pokud ještě nemáš, pořid vstupenky na TALK SHOW Posedlí Dakarem. Ve volných chvílích sleduj sociální sítě MM Production, kde uvidíš top záběry z Morocco Desert Challenge 2025.

A těš se na léto, protože OPEN AIR bude fakt obří.

 

PR