Fotostory z vytrvalostní šestihodinovky v Imole 2025.

Více než 65 tisíc diváků se sjelo před týdnem do Imoly, aby si vychutnali vítězství domácího vozu Ferrari. Po vydařené sobotní kvalifikaci slavila posádka vozu #51 ve složení Alessandro Pier Guidi, Antonio Giovinazzi a James Calado vítězství.

Těšit se mohli i na první místo svého idola Valentina Rossiho, ten však po penalizaci na vítězství nedosáhl.

Jak to o minulém víkendu v Imole vypadalo se můžete podívat v následující galerii.

 

Fenomén Rossi fungoval v MotoGP a funguje i ve WEC

Před pitwalkem bylo nutno před boxem Ventina Rossiho postavit

.… ostatně není se co divit

Jenson Button zde ochotně pozuje s mladou fanynkou pro tatínkovo uspokojení

PR asistentka z Toyota Gazoo Racing

René Rast – minulý týden v Imole, tento víkend v Oscherslebenu v rámci DTM

 

 

Bezchybný pitstop u Toyota Gazoo Racing

Kolegové z týmu WRT. Valentino Rossi (BMW LM GT3) a Kevin Magnussen (BMW M Hybrid 8)

Dvě krásky na gridu doplnili i dva chlapci. Promotér ACO dbá na genderovou vyváženost…

Sebastian Buemi, nestor okruhových závodů

Maminka s touto holčičkou na roštu obešla maximum jezdců

Seřazeni před zelenou

Jeden z nejhezčích hypercarů v poli zatím pouze figuruje na posledních místech

Pitstop u BMW posádky vedené Augustem Farfusem

Někdejší šampion DTM dnes ve službách Peugeot TotalEnergies Paul di Resta

Tiskové středisko pro cca 500 novinářů se začíná plnit. Nakonec nestačilo a pořadatelé otevřeli další dvě menší.

Plyšák, kam se podíváš. Nejen u týmů, ale i u traťových komisařek.

A zcela jistě nechyběl ani na společném focení traťáků na pit line

Opora ryze ženské posádky týmu Iron Dames Gatting

 

Vítězná posádka Ferrari #51 Piere Guidi-Giovinazzi-Calado

Problémy s Huličkovými, jak je zažívá mostecký autodrom v Imole, nehrozí…

V Imole nechyběla ani ikona motorsportu Roger Penske

Armádní vrtulník versus ikonická vzducholoď v barvách Goodyear

Suvenýr z víkendu

Čtvrtek patřil nácviku pitstopů

Dva nejúspěšnější Italové po sobotní kvalifikac

Tak zase za rok

 

Text a foto: Standa Hylán, jednodusemotorsport.cz