Peugeot Emotion Days 2025: 21 dnů plných emocí, nových zkušeností a příležitostí
Akce Peugeot Emotion Days se po dvouleté pauze vrátila v plné síle a potvrdila, že zájem o osobní kontakt se značkou zůstává mezi zákazníky velmi živý. Během 21 dnů navštívila roadshow 19 českých a moravských měst a představila návštěvníkům osm modelů – sedm osobních a jeden užitkový. Výsledky jsou velmi povzbuzující: 1 215 zkušebních jízd, 690 testujících návštěvníků a rekordní zájem o elektrický a hybridní pohon.
Maximální zájem, maximální vytížení
Vozy byly takřka plně vytížené od prvního do posledního dne. Největšímu zájmu se těšil Peugeot E-3008 GT s výkonem 157 kW a baterií o kapacitě 73 kWh. Testující zákazníci si pochvalovali nejen elegantní a prostorný interiér s panoramatickým i-Cockpitem, ale také plynulý, tichý a dynamický chod elektrického pohonu. Překvapením pro mnohé byla schopnost vozu efektivně rekuperovat energii a zvládnout letní provoz bez kompromisů mezi tepelným komfortem a dojezdem.

Hybrid a diesel
Vedle elektromobilů vzbudily pozornost také hybridní modely, zejména Peugeot 5008 Hybrid 145 e-DCS6, který demonstroval svou schopnost výrazně snižovat spotřebu. Oba hybridní modely 3008 a 5008, které si účastníci Peugeot Emotion Days mohli vyzkoušet, se během testovacích jízd z hlediska spotřeby paliva držely v deklarovaných hodnotách WLTP, a potvrdily tak účinnost hybridního pohonu.
Pozitivní ohlas sklidil i dieselový Peugeot Rifter GT Long 1.5 BlueHDi 130 EAT8, oblíbený pro svou praktičnost, prostornost a všestrannost. Zájem ještě posílila právě probíhající akční nabídka na Rifter Long s cenou od 579 000 Kč a 7letou zárukou, která oslovila široké spektrum zákazníků. Díky tomu je Rifter aktuálně druhým nejprodávanějším modelem Peugeot v ČR.
Bonusy a přidaná hodnota pro zákazníky
Každý z testujících návštěvníků Peugeot Emotion Days získal možnost využít zajímavé výhody ke koupi nového vozu: předplacenou CCS kartu na 10 000 Kč, extra bonus při nákupu skladových vozů a zvýhodnění 45 % na příslušenství WINTER a PROTECT. Zájem o čerpání těchto bonusů je vysoký, řada zákazníků je již uplatnila, další mají ještě několik dní na jejich využití.

Potvrzení správné strategie
„Jsme hrdí, že jsme mohli Peugeot Emotion Days opět nabídnout. Rozhodnutí obnovit tuto akci se ukázalo jako správné nejen po obchodní stránce – pomohlo nám i dealerům upevnit vztah se stávajícími i novými zákazníky. Ověřili jsme si také velmi vstřícný přístup k našim novým technologiím zejména pak k hybridu, který se v letošním roce stal dominantním pohonem naší modelové řady, a k elektromobilům, které budou pilířem našich prodejů v nadcházejících letech. Akce Peugeot Emotion Days nás ujistila o tom, že naše produktová nabídka i prodejní strategie jdou správným směrem,“ říká Filip Lapka, prodejní ředitel značky Peugeot v ČR.
Peugeot: Nejoblíbenější automobilová značka Francouzů již šestý rok po sobě, nabízí nejširší elektrifikovanou modelovou řadu ze všech evropských mainstreamových výrobců. Hodnoty značky Peugeot představují dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Peugeot působí ve více než 140 zemích světa a v roce 2024 prodal téměř 1,1 milionu vozů. Jako lídr v oblasti elektrických vozidel segmentu B a lehkých užitkových vozů v Evropě nyní Peugeot nabízí kompletní elektrickou řadu o 12 modelech, z toho 9 osobních vozů a 3 užitkové.
Peugeot se rovněž angažuje ve vzdělávání mladých generací a podporuje iniciativy jako Born Free a Under The Pole, které je přibližují přírodě. Vášeň značky PEUGEOT pro výkon a inovace se odráží také ve voze Hypercar Peugeot 9X8, který se účastní Mistrovství světa vytrvalostních závodů včetně legendárního závodu 24 hodin Le Mans.
PR



