Škoda Vision O: První designové skici odhaleny, světová premiéra bude následovat živě na YouTube
Nejnovější skici Vision O odhalují interiér i exteriér designové studie těsně před jeho světovou premiérou
Světová premiéra nového designového konceptu Vision O je naplánována na 8. září v 17:30 SEČ a bude živě vysílána na oficiálním YouTube kanálu Škoda Auto Designová studie Vision O představuje budoucnost kombi modelů Škoda a aplikuje novou generaci designového jazyka Modern Solid.
Škoda Auto brzy představí nový koncept Vision O, který
přináší revoluci do segmentu kombi a definuje budoucí designový jazyk značky. V
poslední upoutávce před světovou premiérou Škoda zveřejnila první skici, které naznačují
detaily designu interiéru i exteriéru. Český výrobce automobilů odhalí svůj designový
koncept Vision O na světové premiéře 8. září 2025 v Mnichově, která bude živě vysílána
na oficiálním YouTube kanále Škoda.
Naznačení detailů koncepčního vozu před jeho světovou premiérou
První designové skici modelu Vision O ukazují linie karoserie a interiéru. Silueta konceptu
zdůrazňuje vylepšenou aerodynamiku, která zvyšuje účinnost a dojezd. V předchozích video
náhledech Škoda již představila první detaily nového designového jazyka Modern Solid v
interiéru i exteriéru.
Světová premiéra v Mnichově příští týden
Světová premiéra se uskuteční v pondělí 8. září 2025 v 17:30 středoevropského času a bude
vysílána živě na oficiálním YouTube kanále Škoda. Koncept Vision O bude veřejnosti
představen v Mnichově 9. září od 13:00 do 18:00 v budově ISARPOST Event location na
adrese Sonnenstraße 26.

Škoda Vision O: První designové skici
odhaleny, světová premiéra bude
následovat živě na YouTube
Světová premiéra se uskuteční v pondělí 8.
září 2025 v 17:30 středoevropského času a
bude vysílána živě na oficiálním YouTube
kanále Škoda
• se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level Škoda Strategy“;
• usiluje o to, aby se do konce dekády zařadila mezi tři nejprodávanější značky v Evropě tím, že zákazníkům nabízí to nejlepší z obou
světů prostřednictvím řady atraktivních modelů s plně elektrickými, hybridními a spalovacími pohonnými jednotkami;
• efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, Vietnam a region ASEAN;
• v současnosti nabízí zákazníkům 12 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Elroq, Enyaq, Slavia, Kylaq a Kushaq;
• v roce 2024 dodala zákazníkům celosvětově více než 926 000 vozů;
• je více než 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
• je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
• samostatně vyvíjí a vyrábí komponenty jako bateriové systémy pro platformu MEB, motory a převodovky pro další značky
koncernu Volkswagen;
• provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také ve Vietnamu a na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
PR