Toyota se stává oficiálním vozem florbalového MS.

Toyota se stává oficiálním vozem florbalového mistrovství světa 2025 i Českého florbalu

Značka Toyota se prostřednictvím svého autorizovaného partnera Autobond Group stává oficiálním automobilovým partnerem Mistrovství světa ve florbale 2025, které se uskuteční v Česku, a zároveň i partnerem Českého florbalu. Partnerství potvrzuje propojení značky Toyota se světem sportu a představuje důležitý krok směrem k podpoře udržitelné mobility a aktivního životního stylu.

 

V rámci spolupráce Toyota poskytne organizačnímu týmu i hostům šampionátu oficiální vozy – modely Toyota Proace Verso a Toyota Camry. Ty zajistí pohodlnou a efektivní dopravu hostů i zástupců organizace během celého turnaje. Součástí partnerství je i vizibilita značky v průběhu světového šampionátu.

„Toyota dlouhodobě podporuje sport a projekty, které spojuje energie, pohyb a týmový duch. Florbal je v tomto směru výjimečný – má dynamiku, roste a přináší pozitivní emoce. Jsme rádi, že můžeme být součástí světového šampionátu i dalšího florbalového rozvoje v České republice,“ říká Michal Velička, marketingový ředitel Toyota Česká republika.

 

Spolupráce nekončí světovým šampionátem. Toyota bude stát po boku Českého florbalu i v následujících dvou letech. Obě strany připravují společné aktivity, které propojí fanoušky, hráče i značku Toyota – ať už v rámci velkých akcí, nebo prostřednictvím projektů, mezi které patří Superfinále nebo Street Floorball League.

„Spolupráce s Toyotou je pro nás potvrzením, že florbal umí přilákat silné partnery, čímž Toyota jednoznačně je. Velmi si vážíme, že se k našemu sportu připojuje značka, která sdílí naše hodnoty a přístup. Těšíme se na vzájemné projekty a aktivace, které nás čekají v příštích minimálně dvou sezonách,“ říká Roman Urbář, ředitel marketingu a komunikace Českého florbalu.

Partnerství je realizováno ve spolupráci s Autobond Group, která patří mezi nejvýznamnější dealery značky Toyota v České republice, a bude zajišťovat dodávku vozů pro partnerství včetně vybraných aktivací. Aktuální spolupráce je dohodnuta do léta 2027. 

 

 

 

 

PR