Peugeot vstupuje do světa kinematografie
Peugeot potvrzuje svůj vstup do světa francouzské kinematografie. Tímto krokem navazuje na svou tradici a renomé spočívající v inovacích, eleganci a výjimečném dědictví.
Lev totiž miluje film… stejně jako jeho zákazníci.
Proč film?
Francouzská kinematografie ztělesňuje odvahu, „glamour“ a sofistikovanost. To jsou hodnoty, které rezonují se značkou Peugeot. Partnerstvím s tímto světem značka vyjadřuje podporu francouzskému umění. Tato iniciativa posiluje kulturní kořeny Peugeotu a vytváří emocionální spojení s svou prodejní sítí a se zákazníky.
Sdílíme radost
Pro Peugeot je potěšení klíčovou hodnotou: radost z jízdy, z řízení či z atraktivního designu… Film jako zdroj emocí nabízí ideální prostředí pro sdílení této filozofie. Spojení světů automobilů a filmu si klade za cíl přinášet jedinečné a inspirativní zážitky. Sjednocujícím prvkem jsou zde emoce. Za zmínku stojí, že 70 % zákazníků Peugeotu chodí pravidelně do kina.

Konkrétní kroky
Rok 2025 zaznamenal přítomnost značky PEUGEOT na dvou významných událostech francouzské kinematografie: na udílení cen César a na filmovém festivalu v Cannes.
V roce 2026 značka své zapojení ještě posílí a to hned od začátku roku. Už v lednu bude oficiálním partnerem 29. ročníku Filmového festivalu v Alpe d’Huez. Tento jedinečný evropský festival věnovaný komedii byl založen v roce 1997 a stal se hlavní událostí francouzsky mluvené filmové komedie na velkém plátně. Festival se koná ve výjimečném prostředí v srdci Alp v departementu Isère a spojuje zavedené talenty, vycházející hvězdy, profesionály filmového průmyslu i veřejnost. Očekává se 22 000 diváků. Peugeot poskytne organizátorům flotilu elektrických a elektrifikovaných vozidel, včetně vozidel pro porotu, jíž letos předsedá herečka Audrey Lamy.
„Film je umění, které vyvolává emoce. V Peugeotu věříme, že inovace a elegance by měly být prožívány také prostřednictvím silných kulturních momentů. Partnerstvím s francouzskou kinematografií potvrzujeme náš závazek podporovat kreativitu a excelenci,“ prohlásila Valérie Candeiller, ředitelka komunikace značky Peugeot.



Peugeot: Nejoblíbenější automobilová značka Francouzů již šestý rok po sobě, nabízí nejširší elektrifikovanou modelovou řadu ze všech evropských mainstreamových výrobců. Hodnoty značky Peugeot představují dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Peugeot působí ve více než 140 zemích světa a v roce 2024 prodal téměř 1,1 milionu vozů. Jako lídr v oblasti elektrických vozidel segmentu B a lehkých užitkových vozů v Evropě nyní Peugeot nabízí kompletní elektrickou řadu o 12 modelech, z toho 9 osobních vozů a 3 užitkové.
Peugeot se rovněž angažuje ve vzdělávání mladých generací a podporuje iniciativy jako Born Free a Under The Pole, které je přibližují přírodě. Vášeň značky Peugeot pro výkon a inovace se odráží také ve voze Hypercar Peugeot 9X8, který se účastní Mistrovství světa vytrvalostních závodů včetně legendárního závodu 24 hodin Le Mans.
pr