Peugeot a YellowKorner se vydávají hledat fotografické vyjádření slova „Allure“
Peugeot spojil své síly s předním vydavatelem a distributorem uměleckých fotografií, YellowKorner, a vyzval pět fotografů, aby každý z nich vytvořil sérii 15 snímků a odhalil tak svou vizi toho, co pro ně znamená slovo „Allure“. Tyto fotografie budou od října vystaveny v galeriích YellowKorner a v prodejní síti Peugeot.
Značka Peugeot si zvolila nové mezinárodní heslo „World is better with Allure”. Znamená to přesvědčení, že budoucnost je třeba vidět stylově, kreativně, ambiciózně, v rámci přístupu zaměřeného na člověka. „Allure“ se má stát vyjádřením budoucnosti značky Peugeot. Toto slovo symbolizuje krásu vzhledu, ale současně i stav mysli či určitý postoj a chování. Peugeot, veden uvedenou ambicí, chce prosazovat tuto optimistickou vizi a stát se skutečným „aktivistou Allure“.
Peugeot se soustředí na spolupráci s různě zaměřenými umělci nové generace. Nedávno oznámil partnerství s mimořádně nadaným návrhářem Emericem Tchatchoua, zakladatelem módní značky 3.PARADIS. Následně značka uzavřela partnerství s výtvarníkem J. Demskym. V návaznosti na tyto spolupráce se Peugeot obrátil na talentované fotografy a nabídl jim možnost odhalit svou vizi Allure.

Za tímto účelem Peugeot spojil své síly s YellowKorner, předním vydavatelem a distributorem uměleckých fotografií, který vybudoval síť 130 galerií ve 20 zemích a online galerii yellowkorner.com.
Peugeot a YellowKorner požádali pět renomovaných fotografů, aby svým vlastním tvůrčím způsobem interpretovali výraz Allure a vytvořili každý sérii 15 snímků. Na třech z těchto snímků bude zobrazen vůz z modelové řady Peugeot, který si umělec vybere.
Pět fotografů, pět pohledů na „Allure“:
Teresa Freitas: „Hledání Allure v barvách“ v Maroku
Laurent Baheux: „Allure a lev“ v Keni
Mister Fifou: „Hrdost Allure“ v pařížském regionu
Laurence Laborie: „Žena a Allure“ na Lanzarote
Oliviero Toscani: „Krajina Allure“ v Toskánsku

Od října 2023 budou práce těchto fotografů vystaveny na webových stránkách YellowKorner, propagovány v galeriích YellowKorner a budou představeny na vernisáži za přítomnosti autorů v hlavních galeriích YellowKorner v Evropě. Fotografie budou rovněž vystaveny v prodejní síti Peugeot.
Stejně jako všechna díla, která YellowKorner publikuje, budou i fotografie vzniklé v rámci spolupráce se společností Peugeot k dispozici ke koupi pro veřejnost.
Projekt byl zahájen 20. dubna na Mezinárodním fotografickém festivalu v Benátkách, jehož je YellowKorner partnerem. Vydavatelství YellowKorner pozvalo zástupce společnosti Peugeot na slavnostní zahájení festivalu, během něhož byl prezentován film představující partnerství a vize všech pěti vybraných fotografů.
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické.
Projekt Peugeot E-Lion představuje 360° přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038. Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.