Novým ředitelem značky Peugeot byl jmenován Alain Favey, ve funkci nahradil Lindu Jackson
Alain Favey byl jmenován generálním ředitelem značky Peugeot. Hierarchicky bude spadat pod vedení Jean-Philippe Imparata, provozního ředitele pro oblast rozšířené Evropy skupiny Stellantis.
Alain Favey, absolvent HEC Paris (Hautes Études Commerciales de Paris – Vysoká škola obchodních studií v Paříži), strávil prvních 20 let své kariéry ve skupině PSA, kde působil jako generální ředitel značky Citroën v Dánsku, Beneluxu, Velké Británii, Itálii a Francii. V roce 2009 nastoupil do společnosti Volkswagen AG, kde v průběhu let zastával několik vedoucích pozic v rámci značek Porsche, Škoda a Bentley. Od června 2023 vykonával funkci generálního ředitele skupiny Europcar Mobility Group.
Alain Favey nastupuje do skupiny Stellantis na pozici generálního ředitele značky Peugeot od 3. února 2025.

„S velkou hrdostí a nadšením přebírám vedení značky Peugeot. Přijímání nových výzev bylo vždy hnacím motorem mé 35leté kariéry v automobilovém průmyslu. Vstup do společnosti Stellantis je pro mě svým způsobem návratem ke kořenům a zároveň velkou příležitostí.
Nacházíme se na technologickém a společenském rozcestí ve vztahu k automobilovému průmyslu a značka Peugeot je díky své kreativitě a inovacím klíčovým hráčem této evoluce,“ říká Alain Favey.
Alain Favey přebírá funkci po Lindě Jackson, která odešla po 20 letech působení ve společnosti do důchodu.
„Linda je jednou z ikonických osobností skupiny Stellantis. Její odhodlání, vůdčí schopnosti, smysl pro inovace a vysoká profesionalita umožnily pozoruhodné přesměrování značky Peugeot ve Francii i na mezinárodní úrovni, zejména díky zcela obnovené a 100% elektrické produktové řadě.
Rád bych Lindě poděkoval za její odhodlání vůči společnosti Stellantis a za významnou roli, kterou sehrála v úspěchu naší strategie elektrifikace,“ prohlásil Jean-Philippe Imparato, provozní ředitel pro oblast rozšířené Evropy.


Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.
Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.


PR