Audi Q5 e-hybrid: Všestranný automobil s dlouhým dojezdem na elektřinu
• Karosářské verze SUV a Sportback s plug-in hybridním pohonem ve dvou
výkonových stupních s 220 kW nebo 270 kW ujedou bez emisí až 100 kilometrů
• Vysokonapěťová sada akumulátorů s vyšší kapacitou zvyšuje spolu s intenzivnější
rekuperací a inteligentním řízením hybridního systému hospodárnost i sportovní
výkony

Audi rozšiřuje novou modelovou řadu Q5. Po verzích poháněných spalovacími
motory s technologií MHEV plus jsou nyní uváděny na trh karosářské varianty SUV a Sportback
s modernizovaným plug-in hybridním pohonem. Jak Q5 SUV e-hybrid quattro*, tak Q5 Sportback e-hybrid
quattro* se dodává s nejvyšším celkovým výkonem 220 kW nebo 270 kW. Nová generace vysokonapěťové
sady akumulátorů v modelech Audi Q5 e-hybrid má o 45 procent vyšší kapacitu. Pro elektrickou jízdu je tak
k dispozici 25,9 kWh (využitelných je 20,7 kWh).
Značka Audi začala psát s novou modelovou řadou Q5 další kapitolu úspěšné historie těchto prémiových SUV
střední třídy. Veškeré přednosti karosářských verzí SUV a Sportback – velkorysý prostor, mnohostrannost,
připravenost na každodenní provoz, pohon všech kol quattro a ještě progresivnější a dynamičtější siluetu –
nabízejí nyní také plug-in hybridní verze Audi Q5 SUV e-hybrid quattro* a Audi Q5 Sportback e-hybrid
quattro*. Mezi další výjimečné vlastnosti nové generace patří ostřejší designový styl, nejmodernější technika
spalovacích motorů a nový koncept ovládání. Plug-in hybridní verze kombinují díky celkovému nejvyššímu
výkonu až 270 kW a dojezdu na elektřinu až 100 kilometrů zážitky ze sportovní i komfortní jízdy s vyváženým
poměrem sportovních výkonů a hospodárnosti.
Nové modely Audi Q5 SUV e-hybrid quattro* a Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro* jsou k dispozici ve dvou
výkonových stupních s 220 kW, resp. 270 kW. Jejich pohon zajišťuje motor 2.0 TFSI o výkonu 185 kW a
elektromotor. SUV a Sportback ve verzi s nejvyšším výkonem 270 kW (spotřeba paliva (kombinovaná, vážený
průměr): 3,4–2,6 l/100 km; spotřeba elektrické energie (kombinovaná, vážený průměr): 16,9–15,8 kWh/100
km; emise CO2 (kombinované, vážený průměr): 77–60 g/km; emisní třída (na základě váženého průměru
kombinovaných emisí CO2): B; spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,4–7,4 l/100 km;
emisní třída (CO2) při vybité sadě akumulátorů: G–F) zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy.
Verze s nejvyšším výkonem 220 kW (spotřeba paliva (kombinovaná, vážený průměr): 3,3–2,5 l/100 km;
spotřeba elektrické energie (kombinovaná, vážený průměr): 16,8–15,5 kWh/100 km; emise CO2 (kombinované,
Uvedené výbavy, údaje a ceny platí pro modely nabízené v České republice. Právo na změny a chyby
vyhrazeno.

vážený průměr): 75–56 g/km; emisní třída (na základě váženého průměru kombinovaných emisí CO2): B;
spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,3–7,2 l/100 km; emisní třída (CO2) při vybité
sadě akumulátorů: G–F) zvládnou zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,2 sekundy. Všechny varianty dosahují nejvyšší
rychlosti 250 km/h. Ke sportovní a současně komfortní jízdě přispívá elektrifikovaná dvouspojková převodovka
ve spojení s pohonem všech kol quattro ultra.
Akumulátorové články nově vyvinuté vysokonapěťové sady akumulátorů jsou v modelu Q5 e-hybrid
uspořádány ve dvou úrovních nad sebou. Značka Audi zvýšila její kapacitu v porovnání s předchůdcem o 45
procent na 25,9 kWh (využitelných je 20,7 kWh). Maximální nabíjecí výkon střídavým proudem dosahuje 11
kW. Nabíjení kompletně vybité sady akumulátorů na 100 procent trvá pouhých 2,5 hodiny.
K dispozici jsou dva provozní režimy: „EV“ a „Hybrid“. V režimu EV jezdí SUV a Sportback důsledně elektricky.
Při jízdě v hybridním režimu udržuje řídicí jednotka hybridního systému v případě potřeby stav nabití na
konstantní úrovni, aby bylo pro pozdější elektrickou jízdu, například ve městě, zachováno dostatečné množství
elektrické energie. Kromě automatického hybridního režimu si lze nyní poprvé individuálně nastavit
požadovaný stav nabití pomocí posuvníku.
Značka Audi výrazně zvýšila rovněž rekuperační výkon. Intenzitu rekuperace při zpomalování lze ve třech
stupních nastavovat v režimu EV páčkami na volantu. Jsou-li aktivní příslušná nastavení, využívá vozidlo
rekuperaci samočinně. Parametrem pro tuto funkci jsou údaje o trase v navigačním systému. Modely Audi Q5
SUV e-hybrid quattro* a Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro* mohou automaticky získávat zpět kinetickou
energii i bez aktivního navigování do cíle. Řídicí jednotka hybridního systému je v nových modelech
koncipována pro maximální hospodárnost, flexibilitu a komfort a na základě těchto hledisek automaticky vybírá
optimální provozní strategii.

Verze e-hybrid s výkonem 270 kW se vyznačuje rozšířenou sériovou výbavou. Součástí sériové výbavy jsou
kromě interiérového paketu S line se sportovními sedadly čalouněnými kombinací černé kůže a umělé kůže
také 19“ kola z lehké slitiny s aerodynamickým, desetipaprskovým designem a červeně lakované brzdové
třmeny. Mimořádně praktickým prvkem výbavy jsou kompletně nastavitelná zadní sedadla plus, která jsou
podélně posuvná a mají variabilní sklon opěradla.
Audi Q5 SUV e-hybrid quattro* s nejvyšším celkovým výkonem 220 kW stojí v České republice od 1 608 900
Kč. Ceny modelu Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro* začínají od 1 677 900 Kč. Variantu SUV s nejvyšším
celkovým výkonem 270 kW lze pořídit za ceny od 1 745 900 Kč. V případě karosářské verze Q5 Sportback e
hybrid quattro* je v ceníku u výkonnější varianty uvedena částka 1 799 900 Kč. V obou případech je součástí
také prodloužená záruka na 4 roky / 120 000 kilometrů a balíček výbavy Tech. Nové plug-in hybridní modely
vyráběné v závodě San José Chiapa v Mexiku mohou zákazníci v Evropě objednávat od poloviny června 2025.
Uvedení na trh je plánováno na třetí čtvrtletí.
Na následujících řádcích naleznete podrobné informace o modelech Audi Q5 e-hybrid quattro*.
Rozšířená sériová výbava karosářských verzí SUV a Sportback
Stejně jako varianty poháněné spalovacími motory představují i verze Audi Q5 e-hybrid mnohem atraktivnější
produktovou nabídku pro cestování v mimořádně komfortním automobilu, což cestující ocení již od prvních
ujetých metrů.
K sériové výbavě plug-in hybridních verzí patří kompletně nastavitelná zadní sedadla plus, která lze podélně
posouvat a měnit u nich také sklon opěradel. V případě potřeby si tak uživatelé mohou zvětšit buď objem
zavazadlového prostoru, nebo komfort pro cestující vzadu. Na zadních sedadlech naleznou pohodlí tři osoby.
Objem zavazadlového prostoru dosahuje u karosářské verze SUV 438 litrů. Sportback poskytuje 433 litrů. Při
sklopených zadních sedadlech vzroste maximální objem zavazadlového prostoru v SUV až na 1358 litrů a ve
Sportbacku na 1300 litrů.
Z dalších praktických prvků výbavy vyniká v porovnání s předchůdcem větší odkládací schránka pod středovou
loketní opěrkou spolu s četnými menšími odkládacími prostory pro sluneční brýle, klíče a další běžně používané
předměty, indukční a chlazenou nabíjecí přihrádkou s nabíjecím výkonem 15 W v přední části středové konzoly
a 2 vstupy USB-C vpředu a dva vzadu. Na přání podporují vstupy USB vpředu nabíjecí výkony až 60 W. U vstupů
pro cestující na zadních sedadlech je možný nabíjecí výkon dokonce až 100 W. Díky tomu lze bezpečně napájet i
větší zařízení, jakými jsou laptopy, a nabíjet je během jízdy.
Zákazníci, kteří se rozhodnou pro verzi s nejvyšším výkonem 270 kW, obdrží interiérový paket S line se
sportovními sedadly čalouněnými kombinací černé kůže a umělé kůže, 19“ kola z lehké slitiny
s aerodynamickým designem s 10 paprsky a červeně lakované brzdové třmeny.
Inteligentní systém řízení pohonu zvyšuje hospodárnost

Řídicí jednotka hybridního pohonu nových plug-in hybridních modelů je koncipována s ohledem na
hospodárnost, flexibilitu a maximální komfort zákazníka a automaticky vybírá optimální provozní strategii.
Elektrický pohon zajišťuje synchronní elektromotor s permanentními magnety, který dosahuje nejvyššího
výkonu 105 kW. Elektromotor je uložen ve skříni sedmistupňové převodovky S tronic. Již mírně nad úrovní
volnoběžných otáček je k dispozici maximální celkový točivý moment hybridního systému – pozoruhodných 500
N.m ve variantě s výkonem 270 kW (spotřeba paliva (kombinovaná, vážený průměr): 3,4–2,6 l/100 km;
spotřeba elektrické energie (kombinovaná, vážený průměr): 16,9–15,8 kWh/100 km; emise CO2 (kombinované,
vážený průměr): 77–60 g/km; emisní třída (na základě váženého průměru kombinovaných emisí CO2): B;
spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,4–7,4 l/100 km; emisní třída (CO2) při vybité
sadě akumulátorů: G–F) a 450 N.m ve variantě s výkonem 220 kW (spotřeba paliva (kombinovaná, vážený
průměr): 3,3–2,5 l/100 km; spotřeba elektrické energie (kombinovaná, vážený průměr): 16,8–15,5 kWh/100
km; emise CO2 (kombinované, vážený průměr): 75–56 g/km; emisní třída (na základě váženého průměru
kombinovaných emisí CO2): B; spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,3–7,2 l/100 km;
emisní třída (CO2) při vybité sadě akumulátorů: G–F). V plug-in hybridních verzích modelové řady Q5 nalézá
uplatnění nově vyvinutá výkonová elektronika (pulzní měnič). Pulzní měnič je menší, lehčí a účinnější, a díky
tomu snižuje spotřebu elektrické energie. Dokonce i spotřeba v hybridním režimu je proto nižší.
Zásadní zvýšení kapacity sady akumulátorů a hustoty energie
Důležitým komponentem nových plug-in hybridních verzí modelu Q5 je nová vysokonapěťová sada
akumulátorů uložená v zadní části vozu. Značka Audi zvýšila její kapacitu v porovnání s předchůdcem o 45
procent na 25,9 kWh (využitelných je 20,7 kWh). Vysokonapěťová akumulátorová baterie má vnější rozměry
517 x 880 x 302 milimetrů, které umožnily nejlepší možné využití disponibilního prostoru. Vzhledem ke
zdokonalené a výrazně optimalizované souhře mezi mechanickými třecími brzdami a zpětným získáváním
kinetické energie prostřednictvím elektromotoru se kromě toho zvýšil rekuperační výkon.
Akumulátorové články jsou vzhledem k disponibilnímu montážnímu prostoru uspořádány ve dvou úrovních a
umístěny v zadní části modelů Q5 SUV e-hybrid quattro* a Q5 Sportback e-hybrid quattro*. Do každého
prizmatického článku lze uložit o 46 procent více energie než do článků, které byly dosud používány ve vozech
s vysokou podlahou v segmentu C. Každý článek má kapacitu 70 Ah. Chemické složení 102 akumulátorových
článků umožňuje vyšší hustotu energie. Sériově zapojené články jsou sdruženy po 17 do šesti skupin.
Co se uspořádání akumulátorových článků týká, používá Audi nový koncept „cell-to-pack“. V tomto případě
nejsou již akumulátorové články uspořádány do akumulátorového modulu, ale vlepeny přímo do schránky
akumulátorové baterie. Vyšší hustota montáže zvyšuje kapacitu a hustotu energie vysokonapěťového systému
navzdory jeho menším rozměrům. Díky technicky zdokonalenému chemickému složení akumulátorových článků
jsou i při nízkém stavu nabití a nízkých venkovních teplotách k dispozici vyšší elektrické výkony než v předchozí
generaci.
Maximální možný nabíjecí výkon se střídavým proudem byl zvýšen z dvoufázových 7,4 kW na třífázových 11 kW – v závislosti na příslušné infrastruktuře. Vyšší nabíjecí výkon zkrátil dobu nabíjení vysokonapěťové sady
akumulátorů z 0 na 100 procent na 2,5 hodiny. Nabíjecí kabel (Mode 3, zásuvka typu 2) pro komfortní nabíjení
doma i na cestách je součástí sériové výbavy.
Intenzivnější získávání kinetické energie při zpomalování a brzdění
V porovnání s předchozí generací plug-in hybridních verzí zvýšila značka Audi výrazně rekuperační výkon. Plug
in hybridní verze jezdí zásadně co nejdéle s elektrickým pohonem a snaží se až do cíle kompletně využít
elektrickou energii uloženou v sadě akumulátorů. Pro hospodárnost plug-in hybridního pohonu jsou rozhodující
fáze, v nichž řidič uvolní pedál plynu. V takových situacích je rekuperace regulována v závislosti na zvoleném
provozním režimu prostřednictvím příslušně definovaného zpomalení. V MMI si lze navíc nastavit automatickou
rekuperaci v provozních režimech D a M. Vůz pak mění rekuperaci samočinně.

Parametrem jsou přitom údaje o průběhu trasy z navigačního systému, například klesání, poloměry zatáček,
hranice obcí či omezení rychlosti jízdy. Dalším významným faktorem jsou vpředu jedoucí vozidla. Při zvolené
automatické rekuperaci jsou predikce prediktivního asistenta pro hospodárnou jízdu PEA (Predictive Efficiency
Assistant) využívány také funkcí rekuperace při zpomalování. Nový model Q5 e-hybrid* dokáže využívat
automatickou rekuperaci i bez aktivního navigování do cíle.
Ve fázích zpomalování při sešlápnutém pedálu brzdy může rekuperační výkon při ukládání elektrické energie do
vysokonapěťové sady akumulátorů v plug-in hybridních modelech Q5 SUV e-hybrid quattro* a Q5 Sportback e
hybrid quattro* dosahovat až 88 kW. Elektromotor ve funkci generátoru zajistí více než 90 procent veškerých
zpomalení. Systém integrované regulace brzdové soustavy (iBRS) hladce kombinuje brzdění rekuperací a
třecími brzdami, čímž zajišťuje plynulý průběh zpomalení a nejlepší možnou rekuperaci. Hydraulicky ovládané
třecí brzdy se přitom připojují až při intenzivnějším brzdění. Na charakteristiku brzdového pedálu vnímanou
řidičem to nemá vůbec žádný vliv, protože brzdový pedál není s brzdovým hydraulickým systémem propojen.
Nastavitelná intenzita rekuperace páčkami na volantu
Díky nové elektronické architektuře E3, používané v rámci platformy PPC (Premium Platform Combustion) pro
prémiové automobily poháněné spalovacím motorem, lze podobně jako ve zcela elektrických modelech
nastavovat páčkami na volantu intenzitu rekuperace při zpomalování v režimu jízdy na elektřinu (režim EV) ve
třech stupních. Řidič si vybírá stupeň elektrického brzdění, a tím i rekuperace, levou páčkou (minus). Pravou
páčkou (plus) lze intenzitu rekuperace snížit. Tímto způsobem lze například před zatáčkou nastavit páčkou
intenzivnější zpomalení. Na nulový stupeň se plug-in hybridní vůz pohybuje po uvolnění pedálu plynu
setrvačností bez dodatečného brzdného momentu. V tomto nastavení je kinetická energie získávána zpět
pouze při použití brzd.
Inteligentní provozní strategie pro maximální hospodárnost
V nových plug-in hybridních verzích modelové řady Q5 jsou k dispozici dva provozní režimy: „EV“ a „Hybrid“.
V režimu EV jezdí plug-in hybridní modely důsledně elektricky. Spalovací motor se připojuje pouze
v následujících situacích: Po záměrné deaktivaci na ovládací liště pod panoramatickým displejem nebo
prostřednictvím MMI, v provozním režimu S, výběrem jízdního režimu v systému řízení jízdní dynamiky Audi
drive select nebo při spuštění navigace do cíle s aktivovaným hybridním asistentem.
Je-li v navigačním systému aktivní navigování do cíle, zohledňuje hybridní asistent při výběru druhu pohonu
údaje o průběhu trasy. Spalovací motor se připojí také při sešlápnutí pedálu plynu až na podlahu. V této situaci
zůstává režim EV deaktivován, dokud nepřekročí uvolňovaný pedál plynu hranici aktivace, resp. deaktivace
spínače „kickdown“. Pokud žádná z uvedených situací nenastane, používají nové plug-in hybridní modely
vysokonapěťovou sadu akumulátorů v režimu EV až do jejího kompletního vybití. Posuvník, kterým lze v MMI
nastavit požadovaný stav nabití vysokonapěťové akumulátorové baterie v režimu Hybrid, není možné v režimu
EV ovládat, protože veškerá elektrická energie uložená v sadě akumulátorů bude kompletně využita. V režimu
EV je nejvyšší rychlost omezena na 140 km/h. Spuštění plug-in hybridních modelů probíhá buď v režimu EV,
nebo v režimu Hybrid. Při dalším spuštění zůstává vždy zachován režim nastavený při předchozí jízdě.
Při jízdě v režimu Hybrid zachovává řídicí jednotka hybridního systému stav nabití v případě potřeby na
konstantní úrovni, aby se ušetřil dostatek elektrické energie pro pozdější použití, například pro elektrickou jízdu
ve městě. Q5 e-hybrid* ujede podle metodiky WLTP v jízdním cyklu EAER City čistě na elektřinu až 113 km.
Režim Hybrid je z hlediska spotřeby s optimální účinností nejhospodárnějším jízdním režimem jak na krátkých,
tak na dlouhých trasách. V závislosti na jízdní situaci, resp. řidičem požadovaném výkonu rozhoduje provozní
strategie, zda má vůz jet elektricky, nebo hybridně, aby byla jízda co nejhospodárnější. Ve městě upřednostňují
plug-in hybridní modely elektrický pohon. Ve vyšších rychlostech se zvyšuje podíl hybridního pohonu. Při aktivní
navigaci do cíle bere provozní strategie v úvahu plánovanou trasu. Provozní strategie pak automaticky vybere
nejlepší možnou kombinaci zdrojů hnací síly pro požadovanou trasu. Vozidlo vypočte, na jakých úsecích trasy
má jet elektricky, aby dosáhlo co nejnižší spotřeby. Elektrický pohon tak má přednost na úsecích
s pravděpodobně nízkou rychlostí jízdy, například v obcích nebo dopravních kolonách. Při aktivovaném
hybridním asistentovi a aktivní navigaci do cíle jsou případně odlišná nastavení, například požadovaný stav
nabití, ignorována, aby byla zajištěna hospodárná provozní strategie.
Nad rámec automatického hybridního režimu si může řidič nyní poprvé posuvníkem individuálně nastavit
požadovaný stav nabití. Uživatel si tímto způsobem přesně určí, jak vysoký má být stav nabití vysokonapěťové
akumulátorové baterie. Kromě toho lze například před zahájením jízdy nastavit stav nabití tak, aby byl
k dispozici dostatek elektrické energie pro elektrickou jízdu, pokud ji řidič plánuje využít v cílové obci nebo
pokud není na trase možnost nabíjení. Požadovaný stav nabití v procentech lze nastavit v definovaných krocích
na příslušné stupnici prostřednictvím posuvníku. Je-li nastavený stav nabití nižší než aktuální, zajistí systém
vybití vysokonapěťové sady akumulátorů na požadovanou hodnotu. Při shodě požadované a skutečné hodnoty
pracuje převážně spalovací motor, aby byl stav nabití zachován. Jestliže požadovaný stav nabití převyšuje
aktuální hodnotu, je vozidlo poháněno spalovacím motorem a vysokonapěťová akumulátorová baterie
nabíjena. Její nabíjení probíhá s ohledem na maximální hospodárnost a minimální dopady na životní prostředí.
To znamená, že k nabíjení sady akumulátorů spalovacím motorem dochází pouze při rychlosti jízdy vyšší než 65
km/h – při pomalejší jízdě je stav nabití udržován.
Tím dochází k maximalizaci hospodárnosti a současně je zajištěn vyšší podíl elektrického pohonu ve městě nebo
v popojíždějící dopravě. Vysokonapěťovou akumulátorovou baterii lze tímto způsobem nabít až na 75 procent
maximální kapacity. Tím je zajištěna nejvyšší možná účinnost nabíjení vysokonapěťové sady akumulátorů za
jízdy. Zvýšení stavu nabití nad hranici 75 procent vyžaduje připojení k externí nabíječce se střídavým proudem. – Konec –
Skupina Audi je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém a luxusním segmentu. Značky Audi,
Lamborghini, Bentley a Ducati vyrábějí automobily a motocykly v 21 výrobních závodech ve 12 zemích. Audi a její partneři
působí globálně na více než 100 trzích.
Skupina Audi dodala v roce 2024 zákazníkům 1,7 milionu automobilů značky Audi, 10 643 luxusních vozů značky Bentley,
10 687 sportovních vozů značky Lamborghini a 54 495 motocyklů značky Ducati. V obchodním roce 2024 dosáhla skupina
Audi provozního zisku 3,9 miliardy EUR při tržbách 64,5 miliardy EUR. K 31. prosinci 2024 pracovalo pro skupinu Audi na celém
světě více než 88 000 zaměstnanců, z toho více než 55 000 ve společnosti AUDI AG v Německu. Skupina s atraktivními
značkami a velkým počtem nových modelů důsledně pokračuje v přerodu na poskytovatele trvale udržitelné, kompletně
síťově propojené prémiové mobility.
Dovozcem prémiových automobilů Audi na český trh je společnost Porsche Česká republika, součást skupiny podniků Porsche
Holding Salzburg a největší importér automobilů do České republiky. Audi nabízí v České republice všechny své modely od 1.
dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky při nájezdu do 120 000 km v rámci standardní výbavy vozu.
Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu
zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje
prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do
nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.
Hodnoty spotřeby paliva, resp. elektrické energie a emisí výše uvedených modelů:

Audi Q5 SUV e-hybrid quattro 220 kW
Spotřeba paliva (kombinovaná, vážený průměr): 3,3–2,5 l/100 km; spotřeba elektrické energie (kombinovaná,
vážený průměr): 16,8–15,5 kWh/100 km; emise CO2 (kombinované, vážený průměr): 75–56 g/km;
emisní třída (na základě váženého průměru kombinovaných emisí CO2): B;
spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,3–7,2 l/100 km; emisní třída (CO2) při vybité
sadě akumulátorů: G–F
*Souhrnný přehled hodnot spotřeby paliva, resp. elektrické energie a emisí všech uvedených a na českém trhu
nabízených modelů naleznete na konci této tiskové zprávy.
Audi Q5 SUV e-hybrid quattro 270 kW
Spotřeba paliva (kombinovaná, vážený průměr): 3,4–2,6 l/100 km; spotřeba elektrické energie (kombinovaná,
vážený průměr): 16,9–15,8 kWh/100 km; emise CO2 (kombinované, vážený průměr): 77–60 g/km;
emisní třída (na základě váženého průměru kombinovaných emisí CO2): B;
spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,4–7,4 l/100 km; emisní třída (CO2) při vybité
sadě akumulátorů: G–F
Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro 220 kW
Spotřeba paliva (kombinovaná, vážený průměr): 3,3–2,5 l/100 km; spotřeba elektrické energie (kombinovaná,
vážený průměr): 16,8–15,5 kWh/100 km; emise CO2 (kombinované, vážený průměr): 75–56 g/km;
emisní třída (na základě váženého průměru kombinovaných emisí CO2): B;
spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,2–7,2 l/100 km; emisní třída (CO2) při vybité
sadě akumulátorů: G–F
Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro 270 kW
Spotřeba paliva (kombinovaná, vážený průměr): 3,3–2,6 l/100 km; spotřeba elektrické energie (kombinovaná,
vážený průměr): 16,8–15,8 kWh/100 km; emise CO2 (kombinované, vážený průměr): 76–60 g/km;
emisní třída (na základě váženého průměru kombinovaných emisí CO2): B;
spotřeba paliva při vybité sadě akumulátorů (kombinovaná): 8,3–7,4 l/100 km; emisní třída (CO2) při vybité
sadě akumulátorů: G–F
PR