Pera, hrnky a deštníky ve stylu Peugeot.

Peugeot Lifestyle: pera, hrnky a deštníky ve stylu Peugeot

Peugeot Design Lab, designové studio značky Peugeot, vytváří design předmětů každodenní potřeby. Jejich výrazný vzhled, ergonomie a kvalita provedení ztělesňují posun značky Peugeot směrem k luxusnějším kategoriím produktů.

Tyto nové lifestylové výrobky Peugeot jsou k dispozici v tematických kolekcích Peugeot Sport, Legend, Electrique, 208, 2008 a Corporate. Nová pera, hrnky a deštníky lze již nyní objednat v e-shopu Peugeot .

Designéři studia Peugeot Design Lab propracovali styl, grafiku, ergonomii a kvalitu provedení každého předmětu a vytvořili jedinečnou identitu.

·         Pera jsou vyrobena z kovu a mají důmyslný uzavírací systém „twist“. Jejich výrazný styl kombinuje křivky a hrany a odráží tak tvary karoserie nejnovějších modelů Peugeot.

·         Keramické hrnky zaujmou technickým tvarem a geometrickým uchem, jež odkazuje na masky chladiče posledních modelů Peugeot.

·         Deštníky mají ergonomickou rukojeť což usnadňuje držení. Světlá podšívka zaručuje vodotěsnost a povyšuje styl na novou úroveň. Osobitost dodávají deštníkům barevné prvky na výztužných drátech.

Pro uspokojení komunity fanoušků vytvořil Peugeot tematické kolekce těchto základních předmětů každodenního života – jde celkem o 5 modelů per, 5 hrnků a 7 deštníků. Milovníci závodních okruhů a tratí si mohou zvolit kolekci Peugeot Sport.

Milovníci neo-retro stylu ocení kolekci Legend, jejíž předměty se poznají podle legendárního zlaceného lva na černém nebo bílém pozadí. Pro obdivovatele technických novinek je určena kolekce Electrique s výraznými modrozelenými prvky nebo sady 208 či 2008. Edice Peugeot Corporate se střízlivými a elegantními vzory se snaží získat širokou řadu příznivců značky.

Nová pera (5 €), hrnky (12 €)  deštníky (16–30 €) jsou k dispozici v e-shopu .

Tyto novinky doplňují lifestylovou nabídku  zavazadel a oblečení Peugeot Legend a Legend 504, které se také zrodily ve studiu Peugeot  Design Lab.

 

 

 

Peugeot Design Lab

 

Peugeot, značka, která má k dispozici know-how získané během více než 210 let průmyslové výroby a 130 let výroby automobilů, otevřela v červnu 2012 Peugeot Design Lab, designové studio určené pro externí zákazníky. Jeho hlavním úkolem je vyvíjení produktů, služeb a znalostí pro externí zákazníky z různých odvětví mimo automobilový průmysl.

Jeho služeb využila od založení řada společností: Airbus, Dassault Aviation,  Bombardier, Carrefour, skupina Seb, Quechua… Jedním z posledních realizací je Sea Drive Concept pro Bénéteau.