Fausto Bormolini a jeho trable na letošním Ecce Homo.

Fausto Bormolini a na úvod jeho video !!

Ahoj všichni.

/ omluvte laskavě „chybky“ překladače………………………./

Návrat ze závodu Ecce Homo s velkou lítostí a nadějí. Zklamání z odstávky auta během druhého závodu kvůli problému se senzorem tlaku oleje, který způsobil vypnutí auta v okruhu 800 metrů od příjezdu. Na druhou stranu je čas před křižovatkou Lipiny a telemetrie dalšího úseku až do odstávky mi dala skutečnou naději na prolomení 2’50 ′′ zdi, která byla mým snem pro tuto neděli.

Závody jsou bohužel vždy výsledkem mnoha dílů, které hrají jak pro, tak pro nevýhodu, stále častěji si připomínáme smůlu, kdo ví proč?

První závodní výstup vůbec se mi to nelíbilo. Chyběla mi agrese v prvních dvou zatáčkách, které jsou zásadní pro ′′ naložení ′′ do správného bodu, abych vás přesvědčil, že jste ′′ super ′′ den a že odtamtud můžete riskovat něco navíc. Určitě jsem viděl zastavit Robinovo auto, když jsem se chystal začít a on šel bez útěchy, vzal jsem část mého soustředění, ale to není omluva. 2.53.0 počasí nebylo špatné, protože to bylo blízko mého nejlepšího času, ale věděl jsem, že mi to můj Reynard dovolil dělat mnohem lépe. Oddělení pouhých šesti desetin od mého kamaráda Seba Petita mi stále dávalo náboj, abych se pokusil o druhý nejlepší výstup.

První levá se studenými pneumatikami se mi dařilo rychlostí 153 km / h dobrá pro znovuotevření na otázce 2, doprava, která vás děsí, protože máte něco málo 220 km / h a musíte použít celou ulici uvnitř odchodu prostor deseti cm. mezi kolejnicí a pneumatikou. Je to lehké říct, ale když se dostanete tou rychlostí, se špiony rozsvítily pokušení předvídat vstup a uzavřít se dovnitř, aby zajistily výstupní prostor je velmi silný.

Řekněme, že bych mohl ztratit menší rychlost, ale trasa 200 km / h to zvládne. Odtamtud jsem udělal slušný výstup, zachraň lipinskou křižovatku tam, kde mě to nebavilo, a věděl jsem, že jsem na čáře pro svou 2’50 stěnu, když, 800 metrů od cíle k výjezdu z Arény Křivka, auto se najednou stalo depresí….

 

 

Fausto Bormolini v akci

 

Hned jsem si myslel, že jsem narazil na vypínač, ale viděl jsem zapnutý displej. Následně jsem si zkusil ′′ hrát ′′ s různými knoflíky a poté, když jsem vypnul a otočil fotku zpět na auto nastartoval a šel na příjezd. Jak slyšíte z videa, byl jsem opravdu zraněný……. Jak jsem řekl olejový senzor, ve fázi uvolňování dlouhého levého rohu před Arénou, kam jedete z 240 mph na 70 mph, ha

Třikrát zjistila jsem tlak mírně pod 2 barem a elektrárnu umístila do ochrany, protože představovala potenciální riziko prolomení vrtule. Teď musíme zkontrolovat, zda je to problém se senzorem nebo zda to bylo jen kvůli konkrétní konformaci křivky, ale každopádně závod je hotový.

Chtěl bych však pogratulovat Vlasitimilu Malikovi a jeho personálu za vynikající organizaci tohoto závodu jak ve sportovním, tak logistickém. Nastavení PCR testu ZDARMA v sobotu ráno pro každého, kdo se potřeboval vrátit ze zahraničí, je jen jedním z mnoha plus této organizace, ale je to nejvíce reprezentativní respekt, který k nám jezdcům chovají. Ale skutečný mistrovský záběr byl mít přítomnost diváků na kurzu.

Byl to ten nejlepší dárek i pro nás, kteří se po více než roce konečně dostali k pozdravení spousty fanoušků, kteří nám tleskali při sestupu po-závodu. I když mám mnoholeté závody ramen, nadchlo mě přivítat lidi, kteří křičeli mé příjmení, protože jsem teď doma po předních účastech…..

Počasí na výběhu se spoustou Italů a speciální pozdrav týmu Bonucci, který se opět ukázal na závodech na památku našeho skvělého kamaráda Uberta, skutečného pána lezců, který je v srdci všech jezdců, historických i moderních, a na to se vzpomínalo s tolika emocemi nás všech.

Nyní se připravuji na své Malegno – Narozen s takovou úzkostí. Už jsem sledoval předpověď počasí od včerejška, i když do závodu zbývá ještě deset dní, ale vidím, že zlobí a už mi zkazili den……

Potom zavolám Renzo, aby slyšel o reportážích, pneumatikách, olejovém čidle, a jsem naštvaný. Příliš mi záleží na tomto závodě a chci udělat dobrý dojem před svými přáteli a fanoušky z Malegna, z Ossima, z Oznámeného, z Borna…. a absolutně potřebuju slunečnou neděli, abych se před Bornem neznetvořila nejlepší italští řidiči viděli, že letošní závod je zpět v CIVM.

Pomozte mi prosím s vašimi modlitbami ?

 

 

 

 

 

 

 

 

ABSOLUTNÍ POŘADÍ :

1. Christian Merli – Osella FA30 Zytek LRM: 5:21,44
2. Simone Faggioli – Norma Bardahl M20 FC: 5:21,91
3. Petr Trnka – Norma M20 FC Mugen: 5:32,54

 

foto v galerii – Mirek Škoda