Dvě třetiny řidičů jí za volantem.

Dvě třetiny řidičů připouštějí, že jedí za volantem, ženy by chtěly zdravější nabídku.

Polovina žen by uvítala na čerpacích stanicích širší nabídku zdravého občerstvení. Při tankování si kupují “něco k snědku” téměř dvě třetiny řidiček a řidičů. Vybírají si přitom takové druhy jídel, které se dají za volantem i pohodlně sníst. Nejen tyto zajímavosti o chování a potřebách řidičů přinesl aktuální průzkum společnosti MOL Česká republika.

 

Rozdíly ve vnímání služeb, které by měly poskytovat čerpací stanice, jsou podle průzkumu ale také mezigenerační. Mladí řidiči oproti starším očekávají moderní servis, který kromě natankování paliva nabídne čerpací stanice i prostřednictvím svého obchodu, a to zajímavým a širokým sortimentem a bistrem s kvalitním a cenově dostupným teplým občerstvením. Jídlo si v rámci návštěvy čerpací stanice totiž někdy zakoupí více než tři čtvrtiny lidí.

Teplé občerstvení v podobě hot dogů, klobás nebo teplých baget si například v rámci sítě Fresh Corner, která má v Česku 220 poboček, častěji kupují řidiči ve věku 18 až 35 let. Čím starší však zákazníci jsou, tím méně o tyto produkty stojí. Starší generace naopak ráda konzumuje klasické balené obložené bagety. Většina oslovených si přitom téměř vůbec neobjednává občerstvení na normálním talíři, ale pouze takzvaně “do ruky”. Až 72 procent lidí si vybírá takové potraviny, aby se daly dobře sníst i za volantem.

 

V preferencích zákazníků můžeme vidět, že dnešní zrychlená doba se odráží ve všech aspektech života, včetně stravování. Lidé si vybírají taková jídla, aby si je mohli sníst kdekoliv a kdykoliv. Očekáváme, že trend jídla s sebou se bude dále prohlubovat, a ocení rychlé zakoupení jídla nejen na dlouhých cestách po dálnicích, ale i ve městech,“ říká Ivo Velíšek, retail offer manager.

Průzkum ukázal ale i další zajímavé informace. Kupříkladu to, že až polovina řidičů nehledě na pohlaví při řízení ráda komunikuje se svými spolujezdci. Starší generace při jízdě v autě častěji poslouchá rádio, naopak mladí si pouštějí vlastní hudbu. Ženy více než muži pak dovolují svým dětem si hrát různé hry, a to hlavně když s nimi cestují déle.

 

 

MOL Česká republika, s. r. o. S 305 čerpacími stanicemi je dnes druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu. www.molcesko.cz