Peugeot 9×8 získal na festivalu hlavní cenu za nejlepší Hypercar roku.

Peugeot 9×8 získal na Mezinárodním automobilovém festivalu hlavní cenu za nejlepší Hypercar roku

 Peugeot 9X8 získal na 37. ročníku Mezinárodního automobilového festivalu Grand Prix za nejkrásnější Hypercar roku.

Hypercar Peugeot 9X8, který byl představen v červenci 2021, si získal pozornost členů poroty Mezinárodního automobilového festivalu i milovníků automobilového designu. „Jsem velmi hrdý na tuto cenu. Oceňuje práci designérů a týmu Peugeot Sport, kteří na tomto projektu spolupracovali,“ uvedl Matthias Hossann, šéfdesignér značky Peugeot. „Kvalita diskusí s týmem Peugeot Sport byla výjimečná, a to jak na technické, tak lidské úrovni.“

Peugeot 9X8, závodní speciál zcela nové generace, bude mít premiéru na mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA (WEC) v roce 2022. Shromažďuje v sobě všechny současné estetické principy, které jsou pro značku Peugeot specifické: postoj šelmy, plynulé linie umocněné znaky sportovního stylu, elegantní a strukturované boky a také charakteristický světelný podpis se třemi drápy.

Štíhlý a elegantní Peugeot 9X8 vzbuzuje emoce a ztělesňuje rychlost. Peugeot 9X8 je již dnes kultovním vozem představujícím estetickou a technickou revoluci a vrcholné designové dobrodružství.

 

Interiér vozu Peugeot 9X8 je výrazným symbolem designérských zkušeností značky Peugeot. Zahrnuje kabinu, která vychází z charakteristického konceptu i-Cockpit značky. Stejně jako u projektu sériového modelu byla designu interiéru věnována stejná péče jako designu exteriéru. Kokpit vozu Peugeot 9X8 byl celý vytvořen tak, aby řidiči nabídl větší ergonomii a intuitivnost.

 

Na Mezinárodním automobilovém festivalu se každoročně udělují ceny Grand Prix za nejvýraznější počiny v automobilové oblasti. Porotě složené z odborníků ze světa automobilů, módy, kultury, designu a médií předsedá architekt Jean-Michel Wilmotte.

 

Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.

 

Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.