Buggyra veze z Hungaroringu dva poháry.

Dva závody, dva skvělé výsledky. Mičánek Motorsport powered by Buggyra veze z Hungaroringu dva cenné poháry

Sobotní napínavý souboj o vítězství dua Mičánek-Formánek ve vytrvalostním závodu a nedělní třetí místo Kurta Wagnera ve sprintu. To jsou výsledky, které si veze tým Mičánek Motorsport powered by Buggyra z prvního závodu středoevropského zónového mistrovství FIA CEZ na Hugaroringu.

Tým do úvodního podniku šestidílného seriálu nastoupil se dvěma vozy Lamborghini Huracán ST EVO 2. Ty se na středoevropských závodech objevily úplně poprvé a v národních barvách českého týmu ukázaly, že jsou jednoznačně jedněmi z nejvíc konkurenceschopných aut ve startovním poli. Stejně jako týmoví jezdci.
Stačí se podívat na výsledek sobotního vytrvalostního závodu.

Dvojice Jiří Mičánek jr. a Bronislav Formánek dojela na prvním místě v prestižní třídě GTC, celkově pak byla druhá. Za sebou nechala hned několik vozů výkonnější kategorie GT3.

 

 

 

„Víkend na Hungaroringu byl pro nás skvělý ve dvou ohledech – zaprvé vezeme dva opravdu cenné poháry za vítězství ve vytrvalosti a třetí místo ve sprintu, za druhé jsme si otestovali v závodním režimu naše auta, která jsou stále ještě nová. Díky takovýmto závodům dokážeme víc a víc odhalovat jejich potenciál, který pak budeme chtít přetavit v nejlepší možné výsledky v seriálu Lamborghini Super Trofeo Europe,“ komentuje úspěšný závodní víkend manažer týmu Mičánek Motorsport powered by Buggyra Jiří Mičánek jr.

Ten v sobotu dojížděl právě vítězný vytrvalostní závod, ve kterém musel odrážet útoky Itala Philippa Barona s Ferrari 488 GTC. Tvrdý souboj nakonec skončil kolizí, kterou Baron poslal Mičánka mimo trať. Český závodník se ale dokázal vrátit zpět na trať a závod dokončit, zatímco konkurenční Ferrari skončilo mimo trať s ulomeným zavěšením kola.

Wagner šel po roční pauze rovnou na podium
Pro Kurta Wagnera byl Hungaroring návratem k závodění po roční pauze zaviněné zdravotními problémy. V nedělním závodě musel o svoji pozici bojovat s Maďarem Jánosem Sántou, který ale jel s Astonem Martinem Vantage kategorie GT3, tedy výkonnějším, než je třída GTC, do níž spadají Huracány týmu Mičánek Motorsport powered by Buggyra.

Nakonec dojel ve své třídě na třetím místě, celkově byl pak osmý. „Po roční pauze je to povedený start do sezony. Kurt se dokázal rychle vrátit a opět se naplno koncentrovat a dostat se do závodění,“ chválí svého pilota manažer týmu Jiří Mičánek.

 

 

Tým se nyní bude soustředit na další přípravu na účast v seriálu Lamborghini Super Trofeo Europe. „Další závod je v kalendáři až na začátku června, pauzu ale vyplníme dalším programem. Máme naplánováno dvoje testování – první už tento týden v Brně, další pak v Misanu,“ nastínil Jiří Mičánek.

Ten je v současnosti paradoxně ve vedení hned dvou českých automobilových šampionátů, přestože se už profesionálně věnuje managementu týmu místo závodění. Kromě vytrvalostní kategorie v okruhových závodech vede i ve vrchařské soutěži. V ní vyhrál dva první závody sezony první dubnový víkend na Masarykově okruhu.

„Je to samozřejmě dobrý pocit a ukázka toho, na jak profesionální úrovni je náš tým, jak skvěle dokážeme připravit a nastavit auta na různé typy závodů. To, čím se ale chceme prezentovat a chlubit, jsou především výsledky v Super Trofeo Europe,“ říká Mičánek.