Přímý přístup k více než 90 milionům skladeb přímo ve vašem Audi.

Audi zařazuje do nabídky Apple Music pro širokou škálu svých modelů

  • Přímý přístup k více než 90 milionům skladeb, 30 000 odborně sestaveným seznamům skladeb a Rádiu Apple Music
  • Integrace Apple Music do informačního a zábavního systému Audi v rodném jazyce zajistí bezproblémový a snadný poslech hudby
  • Prémiové audiosystémy Audi nabízejí vysokou kvalitu poslechu

 Audi integruje Apple Music, prémiovou službu pro přehrávání hudby na základě předplatného, přímo do vybraných modelů. Díky zařazení služby Apple Music do informačního a zábavního systému mají uživatelé možnost přímého a intuitivního přístupu ke svému předplatnému prostřednictvím displeje MMI (Multi-Media Interface) a datového připojení vozidla k internetu. Tato dokonalá integrace umožňuje předplatitelům služby Apple Music vyhledávat oblíbenou hudbu a objevovat hudební novinky.

Nová integrace služby Apple Music poskytuje zákazníkům přístup k jejich osobnímu účtu Apple Music přímo z informačního a zábavního systému Audi bez nutnosti používat Bluetooth nebo USB. Předplatitelé služby Apple Music mají po propojení svého aktivního předplatného s vozidlem přístup ke kompletnímu katalogu 90 milionů skladeb a desítek tisíc seznamů skladeb včetně stovek nově prezentovaných seznamů skladeb pro různé nálady a aktivity, individualizovaných mixů a žánrových stanic – a to vše bez reklam.

„Integrace služby Apple Music do informačního a zábavního systému Audi je dalším krokem ve spolupráci značek Audi a Apple,“ řekl Christiane Zorn, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Audi. „Pro naše zákazníky to znamená, že jim nabízíme přímý přístup k jejich vlastnímu individualizovanému potěšení z poslechu. Tak si představujeme prémiové digitální zážitky uvnitř našich vozů. Ve společnosti Audi systematicky rozšiřujeme digitalizaci automobilu a jsme přesvědčeni o tom, že se interiér v rámci dalšího vývoje postupně změní v třetí životní prostor.“

Bezdrátové aktualizace OTA (Over-the-Air) jsou k dispozici i pro již provozovaná vozidla
Integrace Apple Music bude součástí téměř všech vozů Audi v Evropě, Severní Americe a Japonsku od modelového roku 2022. Integrace bude komfortně dodána i do již provozovaných vozidel, a to prostřednictvím automatické bezdrátové aktualizace (OTA).

Zákazníci si aktivují Apple Music pouhým otevřením aplikace v informačním a zábavním systému jejich vozu Audi. Poté postupují podle pokynů na displeji a přihlásí se pomocí Apple ID, které používají pro Apple Music. Proces nastavení dokončí jednoduchým zadáním ověřovacího kódu, který jim byl zaslán na jejich telefonní číslo. Majitelům vozů Audi v Evropě jsou náklady na bezdrátové datové spojení při streamování hudby komfortně vyúčtovány prostřednictvím datového balíčku nabízeného společností Cubic-Telekom.

První tři gigabyty jsou zdarma. Vozidla Audi podporují také Apple CarPlay. Řidiči mohou připojit svůj iPhone k vozu bezdrátově (nebo prostřednictvím USB) a dostávat optimalizované navigační pokyny zohledňující stav dopravy, telefonovat, odesílat a přijímat zprávy či poslouchat hudbu jednoduchým poklepáním na dotykový displej nebo hlasovým ovládáním Siri.

Apple Music promění vozy Audi v koncertní sál na kolech

Díky integraci služby Apple Music se vůz promění nejen v centrum streamované zábavy, ale také v koncertní sál na kolech díky sofistikované konstrukci audiosystému. Cestující přitom mají pocit, jako by seděli v centru všeho dění. Audi totiž přizpůsobuje audiosystémy akustickým vlastnostem každého modelu a procesor pro zpracování digitálního signálu zajišťuje skvěle vyvážený zvuk. Řídicí jednotka může například signály pro jednotlivé reproduktory časově posouvat, aby se zvukové vlny dostaly k uším posluchače současně. Zvukový design jde dokonce ještě dál a vytváří vrcholné akustické zážitky. Vývojáři zvuku ve službách společnosti Audi vytvářejí optimalizací frekvenční odezvy typický zvuk Audi. Audi v tomto kontextu již mnoho let spolupracuje se společností Bang & Olufsen. V rámci plodné spolupráce byly vyvinuty opravdu výjimečné audiosystémy, jakým je například prémiový audiosystém B&O s prostorovým zvukem v modelu Audi e-tron GT*. Ohromující zážitky z poslechu v něm zajišťuje soustava 16 reproduktorů včetně reproduktorů pro 3D zvuk, centrálního reproduktoru a subwooferu.

 

Skupina Audi je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém a luxusním segmentu. Se značkami Audi, Ducati, Lamborghini a od 1. ledna 2022 Bentley tvoří v rámci koncernu Volkswagen skupinu prémiových značek. Značky působí globálně na více než 100 trzích. Audi a její partneři vyrábějí automobily a motocykly v 21 výrobních závodech ve 13 zemích.

 

Skupina Audi dodala v roce 2021 zákazníkům 1,681 milionu automobilů značky Audi, 8405 sportovních vozů značky Lamborghini a 59 447 motocyklů značky Ducati. V obchodním roce 2021 dosáhla společnosti AUDI AG provozního zisku před zaúčtováním mimořádných položek 5,5 miliardy EUR při výnosech z prodeje ve výši 53,1 miliardy EUR. Pro skupinu Audi pracuje na celém světě více než 89 000 zaměstnanců, z toho cca 58 000 v Německu. Skupina prémiových značek s atraktivními značkami, novými modely, inovativními nabídkami pro mobilitu a průkopnickými službami důsledně pokračuje v přerodu na poskytovatele trvale udržitelné, individuální prémiové mobility.

 

Dovozcem prémiových automobilů Audi na český trh je společnost Porsche Česká republika, součást skupiny podniků Porsche Holding Salzburg a největší importér automobilů do České republiky. Audi nabízí v České republice všechny své modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky při nájezdu do 120 000 km v rámci standardní výbavy vozu.

 

Hodnoty spotřeby paliva/elektrické energie a emisí** výše uvedených modelů:

 

Audi e-tron GT

Kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 21,8–19,9 (WLTP); 19,6–18,8 (EU);

kombinované emise CO2 v g/km: 0

 

 

 

**Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí byly naměřeny v souladu s legislativně stanovenou metodikou. Od 1. září 2017 dostávají některé nové vozy typové schválení již podle globálně harmonizované zkušební metodiky pro osobní automobily a lehká užitková vozidla (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), která umožňuje měření spotřeby paliva a emisí CO2 s realističtějšími výsledky. Od 1. září 2018 probíhá proces, v němž WLTP postupně nahradí dosavadní evropský jízdní cyklus EU. Vzhledem k realističtějším podmínkám měření jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2, zjištěné podle metodiky WLTP, v mnoha případech vyšší než hodnoty naměřené podle metodiky EU. Více informací o rozdílech mezi metodikami WLTP a EU naleznete na www.audi.de/wltp.

V současnosti stále platí povinnost zveřejňovat hodnoty podle metodiky EU. Pokud se jedná o nové vozy, které obdržely typové schválení podle WLTP, jsou hodnoty EU vypočteny z hodnot WLTP. Hodnoty WLTP lze dobrovolně zveřejňovat jako doplňkové informace až do doby, kdy bude jejich používání povinné. Je-li uváděn rozsah hodnot EU, nevztahují se tyto údaje na jednotlivé, individuální vozidlo a nejsou součástí nabídky. Slouží pouze k účelu porovnání různých typů vozidel. Výbava na přání a příslušenství (díly karoserie, rozměry pneumatik atd.) mohou změnit důležité parametry vozidla, jako je například hmotnost, valivý odpor nebo aerodynamika, a ovlivnit tak, společně s povětrnostními a provozními podmínkami a individuálním způsobem řízení, spotřebu paliva, resp. elektrické energie, emise CO2 a provozní vlastnosti vozidla.

Více informací o oficiálních hodnotách spotřeby paliva a emisích CO2 nových osobních motorových vozidel naleznete v „Příručce o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních motorových vozidel“, která je bezplatně k dispozici u všech prodejců nebo ji lze získat od společnosti DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern-Scharnhausen nebo na www.dat.de.