1,5 milionu potenciálních návštěvníků jižní Moravy díky kampani.

Kampaň na čtyřech kolech oslovila 1,5 milionu potenciálních návštěvníků jižní Moravy

Kampaň Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava „Nestůj, cestuj obytňákem“ probíhala na přelomu května a června na sociálních sítích a sledovalo ji téměř 1,5 milionu lidí. Výsledkem je nejen široké publikum, které se vytvořilo kolem instagramových profilů tří vybraných influencerů z Česka a Slovenska, ale také velký potenciál návratnosti investice kampaně.

„Potvrdilo se, že jsme do projektu oslovili ty správné lidi, kteří mají pozitivní vztah k cestování a zároveň jsou velmi aktivní na sociálních sítích. Ti postupně objevovali centrálou vytipované krásy jižní Moravy v obytném voze vybaveném regionálními produkty od našich partnerů. Výsledkem jsou nejen skvělé statistiky, ale také spousta obsahu pro další prezentaci regionu,“ komentovala úspěšnou kampaň ředitelka CCRJM Martina Grůzová.

 V rámci kampaně vznikl atraktivní obsah pro sociální sítě, celkem 258 zveřejněných výstupů zasáhlo na 1.461.037 lidí a získalo 21.692 interakcí. Přesně tolik příznivců cestování, dobrého jídla a inspirativních fotek vidělo a reagovalo (prostřednictvím lajků, komentářů, uložení, sdílení) na některý z instagramových příspěvků od našich tří tvůrců. A co víc, tento úspěch se pozitivně odrazil v hodnotě POI (tzv. potenciální útrata lidí zasažených kampaní na sociálních sítích), která v případě této kampaně činí 4,8 milionu Kč, přičemž náklady na kampaň nepřevýšily 90 000 Kč.

Vyplývá to z obecně přijímaného metodického standardu „Destination Think“ používaného pro výpočet potenciálu návratnosti investice kampaně.

Více se o tvářích kampaně „Nestůj, cestuj obytňákem“ dočtete tady a zde jsou  3 kompletní itineráře, které si ještě letos může projekt kdokoliv z vás. Na webu Centrály najdete případovou studii s podrobnými daty a ukázkami výstupů z 12denního putování influencerů po jižní Moravě. Na video z kampaně se můžete podívat také zde.

 

Instagram | Facebook | web

 

Centrála cestovního ruchu-Jižní Morava, z.s.p.o. (CCR JM):

Byla zřízena v roce 2005 jako zájmové sdružení právnických osob, které má za úkol koordinaci rozvoje cestovního ruchu na jižní Moravě se zaměřením na maximální využití turistického potenciálu území v souladu s principy udržitelného rozvoje. Členy sdružení jsou: Jihomoravský kraj, Statutární město Brno a Svaz obchodu a cestovního ruchu České republiky.

Úkolem centrály je propojování a koordinace aktivit osob zainteresovaných na rozvoji cestovního ruchu s cílem poskytnout návštěvníkům regionu komplexní služby, zabezpečit prosperitu podniků a tím i konkurenceschopnost jižní Moravy.