Peugeot v ČR hlásí obrat k lepšímu.

Prodejní výsledky značky Peugeot v ČR v srpnu: Konečně obrat k lepšímu

Srpnové registrace značky Peugeot v ČR ukončily měsíce prodejního útlumu, kterému značka čelila v důsledku výrobních omezení způsobených výpadky dodávek komponentů. Osmý měsíc roku konečně přinesl příznivý obrat.

Značka Peugeot registrovala 931 osobních a lehkých užitkových vozů, obsadila 5,21 % trhu a oproti loňskému srpnu zaznamenala o 38,3 % lepší výsledek. V rámci žebříčku automobilek se umístila na 5. místě.

 

„Nedostatek aut nás tížil takřka po celý letošní rok,“ říká ředitel značky Peugeot v ČR Marco Venturini. „V létě se však situace výrazně zlepšila a mnoho našich zákazníků se dočkalo realizace často i dlouho čekajících objednávek. Naši koncesionáři se dokonce mohli předzásobit a disponují teď skladovými vozy, zejména se pak jedná o modely 3008 a 208.“

 

Oba tyto modely nyní značka Peugeot nabízí za výhodných podmínek. Peugeot 208 lze pořídit za cenu 5 980 Kč / měsíc. K nákupu vozu Peugeot 3008 je pak možno využít skladový bonus. Dodací lhůty se u těchto modelů ve srovnání s uplynulými měsíci letošního roku radikálně zkrátily.

Déle se však čeká na model 2008, který si několik let držel pozici nejprodávanějšího vozu značky v ČR a měl zásadní podíl na celkových prodejích. Přesto se značce Peugeot v ČR podařilo v srpnu registrovat 734 osobních vozů, což představuje 4,43 % trhu a 7. pozici mezi automobilkami.

 

 

V rámci lehkých užitkových vozů Peugeot za uplynulý měsíc registroval 197 vozů (tržní podíl 15,19 %) a dosáhl druhé příčky v žebříčku značek, což je jeho umístění i z hlediska celého roku.

 

Celkově (OV + UV) Peugeot v ČR za prvních osm měsíců registroval 4 595 vozů, čímž si zajišťuje 9. pozici.

 

„Věříme, že tento pozitivní obrat udržíme i v následujících měsících. Velkou roli přitom bude hrát náš nejnovější model, Peugeot 308, který se těší obrovskému zájmu zákazníků, zejména pak verze SW, u níž od květnového uvedení na trh registrujeme už 420 objednávek. V říjnu na autosalonu v Paříži navíc odhalíme nový model, Peugeot 408, který bude našim želízkem v ohni pro příští rok,“ říká Marco Venturini.

 

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. 

Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.  Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.