Evropská premiéra konceptu Peugeot Inception bude v Paříži.

Evropská premiéra konceptu Peugeot Inception

První umělecká spolupráce s designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.PARADISE

U příležitosti evropské premiéry vozu Peugeot Inception Concept v Paříži, který představuje vizi budoucnosti značky, se Peugeot rozhodl spojit své síly s francouzským designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.PARADISE. Tato spolupráce je příběhem společných inspirací a společného optimistického pohledu na budoucnost.

Peugeot takto zahajuje sérii spolupráce s pozoruhodnými umělci nové generace. Další pokračování se uskuteční na Milánském týdnu designu (Milan Design Week 2023) od 18. do 23. dubna 2023.

ALLURE: Peugeot Inception Concept, zdroj inspirace.

EMOTION: Dva jedinečné objekty v evropské premiéře.

EXCELLENCE: Společné know-how nadšených designérů.

 

Mezinárodní slogan značky „The world is better with allure” vyjadřuje ideu, že budoucnost je třeba si představovat stylově, kreativně a ambiciózně, s přístupem zaměřeným na člověka. Právě tuto optimistickou vizi budoucnosti vyjadřuje Peugeot Inception Concept. Tento koncepční vůz je ztělesněním avantgardní přitažlivosti šelmy, nevídaných pocitů z jízdy a 100% elektrické technologie, která kombinuje výkon a efektivitu.

Peugeot Inception Concept byl ve světové premiéře představen 5. ledna 2023 na veletrhu CES v Las Vegas, poté byl 23. a 24. března vystaven v Paříži. U příležitosti této evropské premiéry vstupuje Peugeot do nové éry a představuje svou vizi budoucnosti automobilu.

Peugeot Inception Concept symbolizuje zásadní proměnu značky:

  • Peugeot i-Cockpit® nové generace využívá technologii „steer-by-wire“ a místo volantu používá ovládání Hypersquare,
  • Kabina nabízí cestujícím nový zážitek z jízdy,
  • Design nové generace elektrických vozů Peugeot, která přijde do roku 2026 a bude založena na vlastní elektrické platformě „BEV-by-design“,
  • Nové metody pro snížení uhlíkové stopy a dosažení cíle Carbon Net Zero do roku 2038.

Emeric Tchatchoua, zakladatel značky 3.PARADISE

Během prezentace vozu Peugeot Inception Concept v Paříži oznámil Peugeot spolupráci s mladým talentovaným francouzským designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.PARADISE.

Emeric Tchatchoua se nechal inspirovat koncepčním vozem a vytvořil unikátní módní výtvor – bundu, která využívá optickou iluzi díky motivu vytvořeného 3D tiskem měnícím barvu v závislosti na úhlu pohledu. Z hlediska světa módy se jedná o vysoce pokrokový technologický počin.

Bunda odkazuje na design interiéru vozu Peugeot Inception Concept a využívá stejnou 3D technologii u materiálu, který se nachází i na podlaze vozu. Materiál vyrobený 3D tiskem je revoluční, efektivní a recyklovatelný, vyrobený ve spolupráci se společností Stratasys.

Tento exkluzivní módní výtvor je výsledkem setkání dvou kreativních, vizionářských značek, které sdílejí společné hodnoty, kterými jsou půvab, emoce, dokonalost, optimismus, svoboda a humanismus.

 

Tato spolupráce potvrzuje touhu značky Peugeot učinit z designu a kreativity pilíř své budoucí vize automobilu.

 

Linda JACKSON, generální ředitelka značky Peugeot: „Jsem potěšena, že Peugeot zahajuje sérii kreativní spolupráce s Emericem Tchatchouou, který se založením značky 3.PARADIS před 10 lety etabloval jako jeden z nejslibnějších mladých talentů ve světě módy. Jeho přístup k inovacím, který do centra tvorby staví emoce a lidský prvek, dokonale souzní s hodnotami značky Peugeot.“

 Matthias HOSSANN, šéfdesignér značky Peugeot: „Práce Emerica Tchatchoua pro značku 3.PARADIS, pro kterou jsou důležité pojmy jako svoboda, naděje a jednota, odráží jeho touhu pozitivně ovlivňovat společnost. Jeho návrh souzní s filozofií vozu Peugeot Inception Concept, jehož způsob prezentace materiálů prostřednictvím světla vyjadřuje stejné hodnoty. Tato spolupráce je příběhem úžasného setkání.“

Emeric TCHATCHOUA, zakladatel značky 3.PARADISE: „Již během prvního rozhovoru s týmy Peugeot jsem okamžitě viděl, že máme mnoho společných bodů, například využití designu k pozitivnímu ovlivnění světa kolem nás a také touha přinášet svobodu. Je mi ctí a velkou výsadou, že mohu spolupracovat se značkou Peugeot a jejím skvělým týmem na šíření našeho společného poselství a hodnot.“

 

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). 

Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje 360° přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038.

Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.