Příznivci designu budou vybírat kamufláž pro nový Peugeot 3008.

Peugeot spouští akci #CAMOCATCH pro příznivce designu.

Budou vybírat kamufláž pro nový Peugeot 3008

 Před odhalením nového modelu Peugeot 3008, k němuž dojde v září 2023, budou letos v létě evropské silnice brázdit netradiční maskované prototypy. Při této příležitosti spouští Peugeot na sociálních sítích akci, díky níž bude moci široká veřejnost vybrat design kamufláží, které budou použity na prototypech tohoto netrpělivě očekávaného nového modelu.

 

ALLURE: Peugeot kamufláží chrání utajovanou identitu nového modelu 3008.

EMOTION: Peugeot zapojuje do uvedení nového modelu 3008 milovníky designu.

EXCELLENCE: Peugeot vkládá své zkušenosti v oblasti designu do každého detailu vývojového procesu.

 

Mezinárodní uvedení nového modelu 3008 se blíží a značka Peugeot si dává za cíl, aby tato událost byla nezapomenutelná a do posledního detailu propracovaná. Proto se soustředí i na kamufláž, což je jedna z fází života automobilového produktu. Jejím účelem je skrýt karoserii vozidla a zachovat jeho utajení před uvedením na trh.

Peugeot mění zavedená pravidla a používá tuto klíčovou fázi jako komunikační nástroj. Nabízí široké veřejnosti možnost aktivně se podílet na výběru kamufláže pro budoucí model 3008.

 

Operace PEUGEOT #CAMOCATCH podrobně

Designéři značky Peugeot vytvořili 10 nových, efektních a inovativních maskovacích vzorů, kterým se daří zakrýt detaily tvarů nového vozu Peugeot 3008 a zároveň vzbudit emoce díky inspirativnímu optimistickému grafickému přístupu. Tento přístup vyjadřuje podstatu nového mezinárodního sloganu značky: „The world is a much better place with Allure“.

 

Fáze 1

Peugeot spouští na sociálních sítích komunikační kampaň, která poběží od 15. května do 2. června 2023. Vyzývá širokou veřejnost, aby si z 10 návrhů designérů značky Peugeot vybrala svou oblíbenou kamufláž. Za tímto účelem mohou zájemci hlasovat na sociálních sítích značky: Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn. Šest kamufláží, které získají nejvíce hlasů, bude v červnu vyrobeno a budou jimi potaženy nové vozy Peugeot 3008, které se v létě zúčastní testování na otevřených silnicích.

 

Fáze 2

Od 1. července do 15. srpna 2023 se nové maskované vozy Peugeot 3008 vydají na evropské silnice. Každý, kdo bude mít to štěstí a spatří maskovaný Peugeot 3008, jej může (v souladu s bezpečnostními předpisy) vyfotit a snímek zveřejnit na účtech Peugeot s hashtagem #CAMOCATCH. Vybraní účastníci, kteří zveřejní snímky tohoto maskovaného vozu, budou pozváni, aby se na začátku roku 2024 zúčastnili exkluzívního testování nového modelu Peugeot 3008.

Peugeot od začátku roku 2023 realizuje strategii spolupráce s mladými designéry. Tentokrát se jedná o spolupráci rozšířenou na mezinárodní veřejnost prostřednictvím sociálních sítí. Cílem operace #CAMOCATCH je představit know-how designerského studia Peugeot co největšímu počtu lidí.

 

 

 

PEUGEOT

 

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání).  Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů.

Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje komplexní přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038. Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.