Škoda Auto v Berlíně představila druhou #AllNew generaci Škody Kodiaq

Světová premiéra Škoda Kodiaq: fotografie na platformě Škoda Storyboard

› Škoda Auto  v Berlíně představila druhou, #AllNew generaci modelu Škoda Kodiaq
› Fotografie z události jsou ke stažení na platformě Škoda Storyboard

Škoda Auto dnes v Berlíně odhalila druhou generaci oblíbeného SUV Škoda Kodiaq. Před zraky zhruba 300 zástupců mezinárodních médií předseda představenstva společnosti Škoda Auto Klaus Zellmer a členové představenstva Martin Jahn a Johannes Neft představili novou podobu vozu, který odstartoval úspěšnou SUV ofenzivu značky.

 

Světové premiéry zcela nového modelu Škoda Kodiaq se v Berlíně zúčastnilo na 300 zástupců mezinárodních médií.

 

Na platformě Škoda Storyboard jsou kromě tiskové mapy ke stažení také fotografie z události. Záznam přenosu z místa naleznete tamtéž.

 

 

Předseda představenstva Škoda Auto Klaus Zellmer na dnešní světové premiéře zcela nového modelu Škoda Kodiaq v Berlíně.

 

Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu Martin Jahn a host Eve Scheer na světové premiéře zcela nového modelu Škoda Kodiaq v Berlíně.

 

Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast technického vývoje Johannes Neft na dnešní světové premiéře zcela nového modelu Škoda Kodiaq v Berlíně.

 

 

Oliver Stefani, šéfdesignér společnosti Škoda Auto na dnešní světové premiéře zcela nového modelu Škoda Kodiaq v Berlíně.

 

Zleva: Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast technického vývoje Johannes Neft, Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu Martin Jahn, host Eve Scheer, Kateřina Vránová, oddělení Color & Trim ve Śkoda Design, šéfdesignér společnosti Škoda Auto Oliver Stefani, předseda představenstva Škoda Auto Klaus Zellmer a Vedoucí oddělení Komunikace Tom Drechsler na středeční světové premiéře zcela nového modelu Škoda Kodiaq v Berlíně.

 

 

 

Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
směřuje na pozici nejúspěšnější evropské automobilky na důležitých růstových trzích jako je Indie a severní Afrika;
v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq;
v roce 2022 dodala zákazníkům celosvětově více než 731 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
v koncernovém svazku samostatně vyvíjí a vyrábí vedle vozů také komponenty jako bateriové systémy pro platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově více než 40 000 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.