Nový Peugeot 5008 budil pozornost na pařížském nádraží.

Nový Peugeot 5008 budil pozornost na pařížském nádraží Gare du Nord

Ve středu 20. března byly odhaleny první fotografie nového sedmimístného SUV Peugeot 5008. Ovšem už během předcházejícího dne, v úterý 19. března, tento model tajemně naznačoval svůj příchod a přitahoval tak pozornost pařížské veřejnosti.

 

Na vlakovém nádraží Gare du Nord v Paříži se v nejfrekventovanější denní době odehrálo monumentální odhalení. Úchvatná 3D instalace poutala pohledy tisíců kolemjdoucích. Toto velkolepé a nepochybně velice originální představení uspořádaly společnosti Accenture Song a Peugeot, aby tak odstartovaly inovativní a odvážnou kampaň #SomethingBigIsComing a připravily tak novému vozu Peugeot 5008 půdu pro uvedení na trh.

 

V náznacích

Ikonické pařížské nádraží Gare du Nord hostilo uměleckou instalaci definující nový městský zážitek z jízdy. Proměnilo se ve futuristickou scénu, na níž se objevil tajemný 3D box promítající majestátní bytosti. Vizuální představení, které spojilo nejmodernější technologie s vizuální poezií, je dílem kreativního studia Superbien, průkopníka v oblasti multimediálního umění.

V celé své kráse

V pátek 20. března, v den, kdy značka zveřejnila první produktové fotografie nového vozu, proběhla na Gare du Nord působivá 3D projekce ukazující Peugeot 5008 v plné kráse. Tento model se má stát nástrojem k dosažení ambiciózních cílů značky Peugeot.

Díky nejmodernějším inovacím, jako jsou například panoramatický i-Cockpit®, vestavěný ChatGPT, dojezd 660 km a 7 prostorných sedadel je Peugeot E-5008 připraven nově definovat standardy rodinných elektromobilů.

Originální kampaň

Představení nového vozu se neomezuje pouze na Paříž. Na sociálních sítích byla spuštěna dynamická a interaktivní digitální kampaň s 3D videi a se zajímavými aktivacemi. Efekt 3D projekce byl přizpůsoben digitálním formátům, aby působil konzistentně.

Kampaň navíc funguje jako DOOH (Digital Out-of-Home) v hlavních evropských metropolích, což zajišťuje její globální viditelnost. Tato kampaň je začátkem řady iniciativ mezi společnostmi Accenture Song a Peugeot, které navazují na partnerství oznámené v roce 2023. Další kampaně budou brzy následovat.

 

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. 

Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

         

PR