Škoda Vision Gran Turismo bude odtajněna.

Škoda Vision Gran Turismo: Škoda Auto oznamuje podrobnosti ke světové premiéře

› Čistě elektrické jednomístné vozidlo výhradně navrženo pro závodní simulátor Gran Turismo 7 pro konzole PlayStation
› #VisionGranTurismoPremiere bude vysílána živě z PLAYzone Areny v Praze 24. dubna
od 18:00 SELČ
› První náhled ukazuje zadní světla virtuální studie Škoda Vision Gran Turismo

 Škoda odhalí studii Škoda Vision Gran Turismo 24. dubna v 18:00 SELČ. Světovou premiéru v pražské PLAYzone Areně bude možné sledovat v přímém přenosu na oficiálních YouTube kanálech Škoda Motorsport a Škoda Auto Česká republika. Událost bude také streamována na Twitch kanále PLAYzoneCZ. Česká automobilka již před premiérou zveřejňuje první detaily, které ukazují zadní světla
koncepčního vozu Škoda Vision Gran Turismo.

Představovaná Škoda Vision Gran Turismo je pozoruhodnou studií jednomístného čistě
elektrického sportovního vozu pro hru Gran Turismo 7 pro konzole PlayStation. Škoda Auto tímto krokem posiluje svou přítomnost ve světě virtuálních závodů. Jednomístný vůz
s pohonem všech kol spojuje esenci kultovního vozu Škoda 1100 OHC Spider z roku 1957
s prvky moderního designového jazyka Škoda Modern Solid.

První detaily odhalují nápadná zadní světla inspirovaná výrazným štíhlým světelným podpisem.

Světová premiéra Škoda Vision Gran Turismo bude vysílána v češtině a angličtině na následujících kanálech:

 

• YouTube: Škoda Motorsport (EN)
• YouTube: Škoda Česká republika (CZ)
• Twitch: PLAYzone Arena (EN)

Škoda Vision Gran Turismo: Škoda Auto oznamuje podrobnosti ke světové premiéře

Představovaná Škoda Vision Gran Turismo je pozoruhodnou studií jednomístného čistě elektrického sportovního vozu pro hru Gran Turismo 7 pro konzole PlayStation. Škoda Auto tímto krokem posiluje svou přítomnost ve světě virtuálních závodů.

Monopost s pohonem všech kol spojuje esenci kultovního modelu Škoda 1100 OHC Spider z roku 1957 s prvky moderního designového jazyka Škoda Modern Solid.

Škoda Auto se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“; usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě; efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq; v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů;  e už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců; je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek; jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro platformu MEB, motory a převodovky; provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem; zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.

 

PR